کد خبر: ۴۳۰۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶

خدمات رایگان پادیوم به استارتاپ‌ها

پادیوم برای عبور از بحران کرونا، APIهای رایگان بیمه، حمل کالا و نقشه را به استارتاپ‌ها ارائه می‌دهد.
در روزهای کرونایی اغلب کسب و کارها مشکلات زیادی متحمل و شدند و ضررهایی دیده اند؛ پادیوم نیز مستثنی نبوده و روزهای سختی را سپری کرده است. به همین دلیل، تیم پادیوم تصمیم دارد با کمپین «چراغ روشن» و اعطای یک بسته حمایتی 3 میلیون تومانی به کسب‌وکارها، گامی هرچند کوچک برای همراهی با آن‌ها در این روزهای خاموش بردارد.

هر کسب‌و‌کار می‌تواند با ثبت نام در پادیوم و انتخاب بسته مورد نظر خود از خدمات رایگان کمپین که از مردادماه تا پایان مهرماه ارائه می‌شوند، استفاده کند. خدمات رایگان کمپین چراغ روشن شامل موارد زیر است:

  • سرویس پادرو: 2250 هزار تومان اعتبار پادرو برای ارسال 150 بسته زیر 2 کیلوگرم به هر کجای ایران

  • سرویس نقشه نشان: 600 هزار فراخوانی APIهای نقشه از طریق نشان به ارزش حداقل 600 هزار تومان

  • سرویس بیمه: 200 بیمه 5 روزه ملت شامل حوادث و کرونا به ارزش 500 هزار تومان


برای دریافت اطلاعات کامل درباره کمپین به این آدرس مراجعه کنید:

http://lightson.podium.ir/

پشتیبانان پادیوم نیز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره‌ی کمپین و خدمات دیگر پادیوم هستند. هدف ما ایجاد یک تجربه یکپارچه و آسان برای شماست.

 

درباره پادیوم

ایده شکل‌گیری پادیوم در فناپ و در کنار پروژه سرزمین هوشمند پاد و به عنوان ابزاری برای ارائه خدمات نرم‌افزاری سرزمین هوشمند پاد مطرح شد. اما از انجا که یکی از اهداف آن توانمندسازی کسب‌وکارها و به‌ویژه استارتاپ‌ها تبیین شده بود، ارائه طیف وسیعی از انواع خدمات دیجیتال به کسب‌وکارها مورد توجه بیشتری قرار گرفت و پادیوم به عنوان یک پلتفرم دوسویه یا یک «بازارچه API و خدمات دیجیتال» تعریف شد که تمام خدمات دیجیتال مورد نیاز یک کسب‌وکار آنلاین را از منابع مختلفی از جمله سرزمین هوشمند پاد، فناپ، بانک پاسارگاد، نهادهای عمومی و دولتی، شرکت‌ها و استارتاپ‌ها و... تأمین کرده و در محیطی شفاف و چابک در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهد.

پادیوم در سال 1398 در گروه فناپ و با حمایت بانک پاسارگاد متولد شد و آغاز به کار کرد. امروز، خدمات متنوعی از تأمین‌کنندگان مختلف در پادیوم در دسترس هستند و به مرور، با همکاری سایر بازیگران زیست‌بوم فناوری اطلاعات کشور، این خدمات گسترده‌تر و کامل‌تر خواهند شد. هر کاربر می‌تواند با مشاهده قیمت‌ها، عملکرد و سطح خدمات، تأمین‌کننده مناسب خود را انتخاب کند و به سرعت از خدمات پادیوم بهره‌برداری کند.
ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی