کد خبر: ۴۳۲۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

رویداد آنلاین کنسول پلی استیشن ۵، 27 شهریور برگزار می‌شود

احتمال می‌رود در این لایو استریم قیمت PS5 اعلام می‌شود
سونی خبر از پخش لایو استریم  Playstation 5 Showcase  جدید در 27 شهریور ساعت 00.30 بامداد داد.

به گزارش نبض فناوری، امروز حساب کاربری توییتر با انتشار تیزری خبر از زمان پخش لایو استریم  Playstation 5 Showcase داد. این رویداد روز جمعه 2 شهریور، ساعت 00.30 از کانال‌های اینترنتی این کمپانی پخش می‌شود. در این رویداد 40 دقیقه‌ایی، آخرین بازی‌های استودیو سونی و استودیوهای متفرقه نمایش داده خواهد شد. با اینکه سونی در مورد اعلام قیمت کنسول و روز دقیق عرضه آن، اشاره‌ای نکرده است اما  احتمال می‌رود سونی در این رویداد، قیمت کسنول  پلی استیشن 5 (Sony PlayStation 5)‌  را اعلام کند. هرچند جیم رایان، مدیرعامل سونی در خرداد ماه سال جاری  در نشستی که با گروهی از طرفداران بازی‌های کامپیوتری (gamesindustry.biz) داشت، درباره قیمت پلی‌استیشن 5 به آن‌ها وعده داد که با توجه به شرایط بحرانی کرونا، قیمت به صرفه‌ای را برای خریداران در نظر گرفته است. او تاکید کرد که منظور از قیمت مناسب، کمترین قیمت نیست و ارزش، ترکیبی از مولفه‌ها است و در حوزه گیم، ارزش به معنای تعداد بازی‌ها، عمق بازی‌ها، عرض بازی‌ها، کیفیت بازی‌ها، قیمت بازی‌ها و... است. تمام این موارد در به صرفه‌بودن کنسول برای مشتریان اثرگذار هستند و ویژگی‌های مختلف کنسول را تشکیل می‌دهند.

در این مدت شایعاتی هم در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که قیمت پلی استیشن 5، 499 دلار و نسخه دیجیتال آن 399 دلار باشد. اما هنوز خبری رسمی در این‌باره وجود ندارد و باید تا جمعه و زمان رویداد صبر کرد تا بلکه شرکت سونی اخباری در این باره بدهد اما نباید انتظارات بیش از حدی داشت. زیرا که این شرکت هنوز هم ترجیح می‌دهد که تا حد امکان، از انتشار اطلاعات مازاد، اجتناب کند.

گفتنی است که چندی پیش مایکروسافت قیمت کنسول‌های خود را اعلام کرد، طبق  تایید رسمی حساب کاربری توییتر ایکس‌باکس، قیمت سری اس ایکس‌باکس که در ماه نوامبر به بازار می‌آید، ۳۰۰ دلار اعلام شده و قیمت ایکس باکس سری ایکس ۵۰۰ دلار است.

مطالب مرتبط:


قیمت ایکس‌باکس سری اس اعلام شد


صنعت بازی در ایران یک بازار ۱۰۰ میلیون دلاری است


سوپرسل قرارداد خود با کافه بازار را تمدید نمی‌کند


 
ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی