کد خبر: ۴۳۷۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

هشتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور برگزار می‌شود

بزرگترین رقابت نخبگان برنامه نویسی کشور
هشتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور توسط دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان نظام صنفی رایانه، سازمان فناوری اطلاعات ایران و به تاریخ 12 الی 14 مهر ماه سال 1399 به صورت حضوری و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.

برگزاری این دوره از مسابقات تحت شرایط بیماری کرونا و رعایت پروتکل ها بهداشتی به شرح زیر الزامیست و برگزار کننده رویداد امکانات لازم جهت رعایت این موضوع را پیش بینی کرده است:

الف) استفاده از ماسک در کل مدت مسابقه الزامیست.

ب) همراه داشتن مایع ضدعفونی کننده در کل مدت رویداد الزامی است.

2-  به علت رعایت پروتکل های بهداشتی، برخلاف دوره های گذشته متاسفانه امسال امکان حضور تیم ها به صورت تمام وقت

در سالن وجود ندارد. به این صورت که در هر سه روز مسابقات تیم ها فقط از ساعت 8 صبح تا 8 شب در سالن مسابقه حضور خواهند داشت. البته بعد از ساعت 8 شب مسابقه ادامه خواهد داشت و تیم‌ها از منازل و محل اسکان خودشان مسابقه را ادامه خواهند داد.

3- برای تیم های شرکت کننده که از شهرهای دیگر؛ امکان اسکان در هتل با 50 درصد تخفیف هماهنگ شده است.

4- ثبت نام به صورت تیمی است. و تیم ها حداقل 2 نفر و حداکثر 4 نفر عضو باید داشته باشند. هر یک از اعضا به صورت انفرادی ثبت نام می‌کنند.

6-  پس از پایان مراحل ثبت نام، کارشناسان دبیرخانه جهت تایید ثبت نام با کاربران تماس خواهند گرفت. این تماس بعد از پایان مهلت ثبت نام ( حدودا هفته آخر شهریور ماه) انجام خواهد شد.

برچسب ها: برنامه نویسی
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی