کد خبر: ۴۳۸۳۵
|
۰۴ دی ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۴

هاشمی: خدمت باید حال مردم را خوب کند؛ شعار دادن و امضای تفاهم نامه کافی نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر به جای پوشش صحبت از اتصال می کنیم و با علم به پیچیدگی پای حرفمان هستیم، به این علت است که خدمت باید حال مردم را خوب کند و صرفا شعار دادن و امضای تفاهم نامه کافی نیست؛ لذا به تناسب توسعه خدمات باید لایه زیرساخت، خدمت و ارتباط با مشتریان را فراهم کنیم، سامانه ها باید در شان مردم باشد و اگر نباشد کار ما بدون حاصل و کم نتیجه خواهد بود.

هاشمی: خدمت باید حال مردم را خوب کند؛ شعار دادن و امضای تفاهم نامه کافی نیست

به گزارش «نبض فناوری»، سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم آئین امضای تفاهم نامه های شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: اقدامی که امروز شاهد هستیم از یک نگاه فاخر و ضروری در کشور شکل می گیرد؛ باورم این است که وفاق که شعار دولت چهاردهم است، در جلسه امروز ظهور پیدا کرد و انشالله در ادامه مسیر در بدنه اجرایی نیز همین نگاه همراهی و هم افزایی را شاهد باشیم.

وی، ادامه داد: استفاده از ظرفیت مشترک به عنوان یک دارایی ملی است و باید به آن توجه کرد و در همین راستا شرکت مخابرات ایران در این خصوص پیشگام بوده است و این میراث را با سایر اپراتورهای ارتباطی و شرکت های Servco به اشتراک می گذارد که این موضوع اتفاقی مبارک است.

هاشمی در آیین امضا تفاهم نامه شرکت‌های سرکو و مخابرات برای توسعه فیبرنوری گفت: مراقب باشیم کیفیت فدای کمیت نشود. خوب است که خودمان را جای مردم بگذاریم و از زاویه دید آنها به کیفیت فکر کنیم. اگر این کار را بکنیم، می‌توانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم. صرف شعار کافی نیست؛ باید خدمتی که ارائه می‌دهیم، دست مردم را بگیرد و به کارشان بیاید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: این صرفا آغاز راه است و باید گفت که راه ساده ای نیست، اما امکان پذیر است؛ این اتفاق می تواند مسیر توسعه و اتصال فیبرنوری با کیفیت مناسب را تسریع ببخشد، اما نکات و ملاحظاتی دارد که باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

هاشمی، خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران نگاه خود را از سیم و کابل به خدمت ارتقا داده است و این گام ارزشمندی می باشد و باید مراقبت کنیم در توسعه و فراگیری خدمات که در حال رقم خوردن است، کیفیت را فدای سرعت نکنیم؛ از طرف دیگر مردم به حق انتظار بهبود کیفیت و سرعت را دارند و نباید دچار سردرگمی بین اپراتورها و سروکوها بشوند، بنابراین باید خود را به جای مردم بگذاریم و این گونه می توان آینده خوبی را برای حوزه ارتباطات متصور شد.

وی، افزود: اگر به جای پوشش صحبت از اتصال می کنیم و با علم به پیچیدگی پای حرفمان هستیم، به این علت است که خدمت باید حال مردم را خوب کند و صرفا شعار دادن و امضای تفاهم نامه کافی نیست؛ لذا به تناسب توسعه خدمات باید لایه زیرساخت، خدمت و ارتباط با مشتریان را فراهم کنیم و سامانه ها باید در شان مردم باشد و اگر نباشد کار ما بدون حاصل و کم نتیجه خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پایان گفت: به زیرساخت های ابری، فناوری به روز و ظرفیت های بخش خصوصی باید توجه ویژه کرد و همین جا به رئیس رگولاتوری ماموریت می دهم که ضمن تسهیل گری امور، به کیفیت خدمات نظارت داشته باشد

 

ارسال نظرات
بی توجهی مسئولان به زنگ هشداری که به صدا در آمده؛ ورود صرافی‌های رمزارز به ظاهر خارجی به بازار ایران!