کد خبر: ۴۴۲۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

خرید تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی و نساجی با ویترین‌نت

دریافت روازنه 400 درخواست برای خرید آنلاین
ویترین‌نت، یک ویترین جامع از ماشین‌آلات و تجهیزات در صنایع غذایی، نساجی و همچنین کشاورزی و دامداری است که کاربران را برای خرید این محصولات به صورت آنلاین همراهی می‌کند.



محسن حاجی زاده مدیرعامل ویترین نت در گفت‌وگو با خبرنگار نبض فناوری با بیان اینکه ویترین نت در سال ۹۵ به عنوان یک پلتفرم آگهی ویدیویی شروع به کار کرد، گفت: با تلاش همکاران ما در این پلتفرم، اکنون ویترین‌نت یک عمده فروشی آنلاین و پلتفرم B2B است که با بهره‌گیری از روش‌های نوین دیجیتال مارکتینگ و مشاوره رایگان و تخصصی برای خرید، بستری آنلاین برای تجارت سریع و قابل اعتماد ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه ویترین نت زنجیره خرید و فروش صنعتی به صورت آنلاین را تسهیل و توسعه بخشید، افزود: کارشناسان فروش ویترین‌نت با ارائه مشاوره تخصصی رایگان درباره محصولات مختلف، هم خریداران را در انتخابشان راهنمایی می‌کنند و هم به افزایش فروش تامین‌کنندگان کمک می‌کنند.

حاجی زاده با بیان اینکه روزانه به طور میانگین 10 هزار نفر بازدیدکننده از کانال‌های مختلف وارد سایت ویترین نت می‌شوند، تصریح کرد: این تعداد منجر به دریافت ۴۰۰ درخواست خرید روزانه، افزایش فروش و کسب حاشیه سود قابل قبولی از فروش محصولات شده است.

مدیرعامل ویترین نت با اشاره به اینکه فروش بازاریابی حرفه‌ای همیشه با هزینه زیادی همراه است، خاطر نشان کرد: اولین چیزی که در خرید اینترنتی یک محصول جلب توجه می‌کند، عکس محصول است. عکس با کیفیت و جذاب، تاثیر مستقیمی در فروش یک محصول دارد. بر همین اساس، تیم تولید محتوای بصری ویترین‌نت با تهیه عکس و فیلم حرفه‌ای و با کیفیت از محصولات و دستگاه‌ها و ویرایش و تدوین آنها، در جلب توجه و اعتماد خریدار کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه مشتریان ما اغلب کارگاه ها، کارخانه ها و سازمان‌ها هستند، گفت: ویترین نت خریداران را به فروشندگان وصل می‌کند و با ارایه خدماتی همچون ایجاد بستری امن جهت پرداخت اینترنتی، مشاوره تخصصی و رایگان خرید، ارسال سریع بار توانسته است به یکی از قابل اعتماد‌ترین پلتفرم‌های اینترنتی تبدیل شود.
ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی