کد خبر: ۴۵۱۲۶
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۴ | ۰۹:۰۰

فروش تیشرت جدید مدیرعامل بلو اسکای رکورد درآمدی دو ساله این شرکت را شکست

جِی گرابر، مدیرعامل شبکه اجتماعی بلو اسکای، با پوشیدن تیشرتی طعنه‌آمیز در رویداد SXSW، توجهات بسیاری را جلب کرد. این تیشرت که به رقابت‌های مارک زاکربرگ واکنش نشان می‌دهد، به قدری محبوب شد که فروش آن در یک روز از کل درآمد دو ساله دامنه‌های سفارشی شرکت پیشی گرفت.

فروش تیشرت جدید مدیرعامل بلو اسکای رکورد درآمدی دو ساله این شرکت را شکست

به گزارش «نبض فناوری»، در رویداد SXSW، جِی گرابر تیشرتی با نوشته‌ای لاتین به تن کرد که به عبارتی که مارک زاکربرگ پیشتر روی لباسش استفاده کرده بود، پاسخ می‌داد. زاکربرگ با عبارت "Zuck or nothing" (زاکربرگ یا هیچ‌چیز) به نوعی خود را مطرح کرده بود، اما تیشرت گرابر با عبارت "A world without Caesars" (دنیایی بدون سزارها) به طعنه به او جواب داد.

فروش تیشرت جدید مدیرعامل بلو اسکای رکورد درآمدی دو ساله این شرکت را شکست

این حرکت نه تنها مورد توجه قرار گرفت، بلکه باعث شد کاربران شبکه اجتماعی بلو اسکای درخواست کنند که این تیشرت به فروش برسد. نتیجه این تلاش، فروش موفقیت‌آمیز تیشرت بود که در یک روز از درآمد دو ساله شرکت از دامنه‌های سفارشی فراتر رفت و نشان از تاثیرگذاری بالای برند بلو اسکای دارد.

فروش تیشرت جدید مدیرعامل بلو اسکای رکورد درآمدی دو ساله این شرکت را شکست

 

ارسال نظرات
رئیس مرکز ملی فضای مجازی خبر داد: بانک سپه هک نشده بود؛ مورد سرقت قرار گرفته بود!