کد خبر: ۴۶۳۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

معرفی 5 اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان انگلیسی

در خانه انگلیسی یاد بگیرید!
در حال حاضر به‌خاطر شیوع بیماری کرونا، هر گونه اقدامی از خرید تا آموزش به صورت مجازی شده است. آموزش زبان انگلیسی یکی از فعالیت‌هایی است که افراد برای یادگیری آن به کلاس‌های متفاوت مراجعه می‌کنند، اما با تعطیلی آموزشگاه‌ها شاید بهتر است از اپلیکیشن‌های مرتبط استفاده کنیم. با این برنامه‌های زبانی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید دایره لغات خود را گسترش دهید، تمرین مکالمه کنید، گرامر خودتان را بهبود ببخشید. بیشتر اپلیکیشن‌های یادگیری زبان در وب و گوشی‌های موبایل، برای استفاده در هر زمان و هر مکان در دسترس هستند. با نبض فناوری همراه باشید.

Sentence Master Pro


این برنامه یادگیری زبان را به روش گیمفیکشن (  gamification  ) یا بازی محوری برای کاربران طراحی کرده است. به این صورت که شما باید کلمات و جملات بهم ریخته را مرتب کرده و به آن نظم دهید. نحوه چینش کلمات هم به این شکل است که شما باید در زمان تعیین شده این جملات را کامل کنید. این برنامه از فضاس جذاب و بسیار آسانی برخوردار است و کار با آن برای کاربران بسیار راحت است به طوری که سایر رده‌های سنی و همه افرادی که توانایی‌های مختلفی در زبان انگلیسی دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. این برنامه را هم می‌توانند روی سیستم اندروید و هم ‌ای او اس نصب کنید و از مزایای آن برای تقویت مهارت زبان آموزی استفاده کنید. گفتنی است که در این برنامه ضرب‌المثل‌های انگلیسی هم وجود دارد که به شما برای یادگیری به حافظه سپردن آن‌ها کمک می‌کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان است.



 

TANDEM


در این اپلیکیشن شما می‌توانید از طریق گفت‌وگو با افرادی که زبان مادریشان زبان موردنظر شما است، ارتباط بگیرید. این تعامل از طریق متن‌ها، فایل‌های صوتی و چت ویدیویی برقرار می‌شود. حتی برای از بین بردن فضای سرد اولیه می‌توانید موضوعی انتخاب کرده و راجع‌به آن بحث کنید. این اپ به صورت رایگان بوده اما می‌توانید با ارتباط گرفتن با افراد خارجی از آن‌ها به عنوان معلم حرفه‌ای استفاده کنید که در آن صورت باید هزینه پرداخت کنید. برای ثبت‌نام در این اپ باید از حساب‌کاربری فیس‌بوک یا گوگل استفاده کنید.


Memrise


در این برنامه یادگیری زبان شما یک فضانورد هستید که به سیاره‌ای خارجی سفر کرده و با دادن جواب‌های درست برای خود امتیاز به دست می‌آورید. درواقع در این اپلیکیشن که به صورت بازی طراحی شده است شما می‌توانید با شیوه راهی متفاوت و جذاب و تمرین زیاد لغات بیشتری یاد بگیرید. همچنین این برنامه برای شما امکان گوش دادن به صداهای ضبط شده لغات و عبارات را فراهم کرده است. این اپلیکیشن به شما راهی متفاوت برای حفظ کردن کلمه‌ها و عبارات نشان می‌دهد و در بازه زمانی متفاوت به شما مرور چیزهایی را که فراگرفته‌اید یاددآوری می‌کند. برای حفظ کردن لغت‌ها بعضا از تصاویر و نشانه‌های عجیب و غریب هم استفاده شده که این کار فرایند حفظ کردن را برای‌تان آسان‌تر می‌سازد.


Improve English


این اپلیکیشن‌ درس‌های مختلف را به صورت بازی طراحی کرده و به شما در یادگیری لغات، گرامر، تلفظ لغات و عبارات کمک می‌کند. درواقع این برنامه برای افرادی است که با زبان انگلیسی آشنایی ابتدایی دارند و قصد دارند مهارت‌های Reading,Speaking و Writing را یاد بگیرند، طراحی شده است. مطالب به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بتوانند به زبان آموز برای آزمون‌هایی مثل CAT,GRE,GMAT,IELTS,TOEFL  و... کمک کند. در این دوره‌ها برای یادگیری لغات زبان از فلش کارت استفاده شده است و ورژن Pro  این اپلیکیشن شامل تمرینات و مطالب کاربردی بیشتر می‌شود. این برنامه برای کاربران اندرویدی و ای او اس در دسترس است.


Duolingo 


این اپلیکیشن از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان در جهان است که تاکنون بیش از 200 میلیون کاربر از آن استفاده کرده‌اند. این برنامه هم در قالب یک بازی به شما کگم می‌کند تا در زمان 20 دقیقه هر روزه، نکات لازم زبان انگلیسی را یاد بگیرید. تمرینات این اپلیکیشن  این صورت است که زبان آموز لغات را هر چه موثرتر و کاربردی‌تر یاد بگیرد. این برنامه علاوه بر اپلیکیشن‌های رایگان درس‌هایی از گرامر به شما یاد می‌دهد. پس از پایان هر درس، گزارشی مبنی برای پیشرفت یادگیری روزانه در اختیار شما قرار داده می‌شود. فقط به یاد داشته باشید که این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی