کارگردان Fallout: New Vegas از نبود درجات سختی مختلف در بازیها انتقاد کرد

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از گیمفا، کارگردان Fallout: New Vegas میگوید بازیها باید از همه بازیکنان پشتیبانی کنند.
اخیراً در یک گفت و گو، جاش ساویر (کارگردان بازی Fallout: New Vegas) گفته است:
فکر میکنم میتوانیم از بازیکنان مختلفی پشتیبانی کنیم، اما این کار با یک رویکرد یکسان امکانپذیر نیست. واقعاً اذیت میشوم وقتی بازیای را تجربه میکنم که هیچ گزینهای برای شخصیسازی در آن وجود ندارد.
ساویر میگوید بازیها باید برای مخاطبان متنوعی ساخته شوند و از شرکتهایی که سطوح مختلف سختی را در بازیهایشان ارائه میدهند، تشکر میکند. به گفته او، نبود چنین گزینههایی در بازیها ناامید کننده است. او همچنین گفت، اضافه کردن درجات سختی مختلف، کار پیچیدهای نیست و ضرورتی ندارد استودیوها برای افزایش جامعه مخاطبان، داستانپردازی و دیگر عناصر بازی را فدا کنند. به عنوان مثال، در میان عناوین سال ۲۰۲۵، بازی Kingdom Come: Deliverance 2 با وجود موفقیت چشمگیرش، در جذب بازیکنان معمولی موفق نبود. بازی Lies of P نیز وضعیت مشابهی داشت، اما پس از انتشار، با افزودن درجات سختی جدید، توسعه دهنده سعی کرد مخاطبانی غیر از از طرفداران سبک سولز را جذب کند.