کد خبر: ۴۷۷۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

آیفون 12 مینی به عنوان کوچکترین گوشی اپل عرضه خواهد شد

کوچک‌ترین گوشی اپل با نام آیفون 12 مینی و نمایشگر 5.4 اینچی در یکی از روزهای اکتبر رونمایی خواهد شد.

گوشی‌های سری آیفون 12 اپل در راه هستند و مدت‌هاست که منتظر رونمایی از این گوشی‌ها هستیم. این گوشی‌ها به‌زودی در یکی از روزهای ماه اکتبر رونمایی خواهند شد. یکی از افشاگران مطرح ادعا می‌کند که یکی از گوشی‌های این خانواده با نمایشگر 5.4 اینچی، آیفون 12 مینی نام خواهد داشت. همچنین ادعا می‌کند گوشی دیگری که فکر می‌کردیم نام آن آیفون 12 مکس خواهد بود، آیفون 12 نام دارد.

در واقع این فرد ادعا می‌کند که نام گوشی‌های سری 12 به این صورت خواهد بود: آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو  و آیفون 12 پرومکس.  شرکت اپل از پسوند «مینی» برای آیپدها و مک بوک‌های خود استفاده کرده است و به همین دلیل خیلی دور از ذهن نیست که نام این گوشی بسیار کوچک خود را آیفون 12 مینی بگذارد.

آیفون‌های سری 12 با چیپست 5 نانومتری جدید شرکت اپل به نام A14 عرضه خواهند شد و از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد. باتوجه به بنچمارک‌های موجود برای این چیپست، سرعت عملکرد این تراشه افزایشی است اما باید عملکرد باتری بهتری داشته باشد.

طبق گزارش‌های مختلف، تمام آیفون‌های سری جدید با نمایشگر OLED با نرخ نوسازی 60 هرتز عرضه خواهند شد و ناچ دوربین سلفی در نمایشگر نیز بسیار کوچک‌تر شده است تا نوتیفیکیشن‌های بیشتری بالای نمایشگر گوشی نمایش داده شود. لازم به ذکر است که در جعبه این گوشی‌ها هیچ هدفون و شارژری وجود ندارد و شرکت اپل ادعا می کند که با این کار قصد دارد زباله‌هایی الکترونیکی کمتری در دنیا ایجاد شود
ارسال نظرات
وبگردی