کد خبر: ۴۸۶۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

پیام رسان داخلی و استوری؛ قابلیت‌های جدید لینکدین که در راهند

لینکدین اعلام کرده است که این شبکه اجتماعی به زودی ظاهر جدیدی خواهد داشت. همچنین قابلیت‌های پیام‌رسانی داخلی و استوری نیز به آن اضافه می‌شوند.

به گزارش نبض فناوری در حال حاضر لینکدین قابلیت ایجاد استوری را در برخی کشورها مانند برزیل، استرالیا، فرانسه و هلند آزمایش می‌کند. همچنین اعلام کرده است که این قابلیت را برای عرضه در کانادا و ایالات متحده نیز آماده کرده است و آن را پس از یک هفته در اختیار کاربران جهان قرار خواهد داد.

پینترست اعلام کرده است که ابزارهای استوری ویژه خود را آزمایش می‌کند. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند موزیک و متن را به ویدیوها و تصاویر اضافه کنند. اما استوری‌های پینترست که Story Pins نامیده می‌شوند، بعد از ۲۴ ساعت محو نخواهند شد.

لینکدین اعلام کرد که کاربرانی که به قابلیت استوری دسترسی داشتند از آن برای ساخت تصویر و ویدیو از دفاتر خانگی خود، صحبت درباره فرصت‌های شغلی و… استفاده کرده‌اند. استوری‌های لینکدین روزانه یک سوال جدید از کاربران می‌پرسد. برای مثال اینکه در روزهای کاری چه کارهایی انجام می‌دهند، مرخصی‌های خود را چگونه می‌گذرانند تا انرژی بیشتری برای کار کردن داشته باشند. البته امکان اضافه کردن استیکر به استوری‌ها نیز وجود دارد.

علاوه بر قابلیت استوری، لینکدین قصد دارد تا ظاهر جدید به شبکه اجتماعی خود ببخشد تا استفاده از سایت و اپلیکیشن برای کاربران ساده‌تر شود. برای این کار نیز از فضای سفید بیشتری استفاده می‌کند که ساده‌تر است و مدرن‌تر به نظر می‌رسد. علاوه بر آن کاربران برای پیدا کردن گروه‌ها، محتویات و رویدادهای مختلف می‌توانند از نوار جست‌وجو استفاده کنند.

لینکدین برای تشویق کردن کاربران برای استفاده بیشتر از ابزارهایی که در شبکه اجتماعی قرارداده است، قصد دارد پیام‌رسان داخلی را نیز اضافه کند. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند پیام‌های مختلف را به صورت گروهی انتخاب کنند و آن‌ها را آرشیو یا حذف کنند. از طرفی کاربران این قابلیت را خواهند داشت که پیام‌های ارسالی خود را ادیت یا حذف کنند و به پیام‌ها با ارسال ایموجی واکنش دهند. پیام‌رسان لینکدین شامل آیکن‌هایی برای سرویس‌های کنفرانس ویدیویی مختلف مانند بلو جینز، زوم و اسکایپ خواهد بود تا کاربران با فشردن تنها یک دکمه، قادر به آغاز چت ویدیویی باشند.
ارسال نظرات
دهقانی در نشست پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی تاکید کرد؛ تحقق گفتمان علمی و فناوری رییس‌جمهور شهید در دستور کار معاونت علمی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول خرداد 1403 بیت‌کوین صعود کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 31 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین افزایش قیمت غیرمنتظره را تجربه کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
وبگردی