کد خبر: ۴۹۱۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

راه‌های استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر کدامند؟

امروزه گوشی های هوشمند سبک زندگي را تغيير داده است و تقریبا بیشتر کارها از امور بانکی، خرید اینترنتی گرفته تا برنامه ریزی روزانه، برنامه های ورزشی و سرگرمی و ...  به وسیله گوشی های هوشمند انجام می شوند. در میان اپلیکیشن های نصب شده در گوشی تان معمولا اینستاگرام یکی از پرکاربردترین برنامه هاست و قابل دسترس بودن آن برای پلتفرم‌های مختلف از جمله ویندوز به محبوبیت این اپلیکیشن بین کاربران خود افزوده است.

به گزارش نبض فناوری اینستاگرام در کامپیوتر و ویندوز به چند طریق قابل دسترسی است. شما با استفاده از اپلیکیشن Instagram در ویندوز ۱۰، استفاده از شبیه ساز، نرم افزارهای غیر رسمی و نسخه وب می‌توانید به اینستاگرام دسترسی داشته باشید. در این نوشته دو روش پرکاربرد برای استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر معرفی می شود.

روش استفاده از اپلیکیشن مخصوص ویندوز


برای استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر، می توان از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی که در مایکروسافت استور ویندوز برای کاربران ویندوز 10 ساخته شده و به صورت رایگان  قابل دسترس است استفاده کنید.

در گام نخست، وارد مایکروسافت استور شده و این اپ را دانلود و روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. اگر از کاربران اینستاگرام هستید روی Sign in کلیک کنید و اگر  در اینستاگرام اکانت ندارید، می‌توانید از گزینه  Log In With Facebook یا Sign Up With Phone or Email استفاده کنید.

در گام بعدی، اطلاعات حساب کاربری تان را وارد کرده و گزینه Log In را انتخاب کنید تا وارد پروفایل خود شوید.

رابط کاربری اپ اینستاگرام در ویندوز نسبت به تحت وب، شباهت بیشتری به نسخه موبایل آن داشته و بیشتر بخش‌ها به صورت محدود در این نسخه از اینستاگرام در دسترس‌تان خواهد بود. در واقع می‌توان گفت اینستاگرام در ویندوز یک نسخه بزرگنمایی شده از اینستاگرام موبایل است.

باید متذکر شد اینستاگرام در کامپیوتر با اپ مخصوص ویندوز  دارای محدودیت‌هایی است. در این نسخه از اینستاگرام کاربر نمی‌تواند پست جدیدی آپلود کند. اما خبر خوب این است که دراین نسخه کاربر می تواند استوری جدید منتشر کند. علاوه بر این، دایرکت و امکان ارسال پیام برای کاربران دیگر قابل دسترس است.

روش ورود به اینستاگرام با کامپیوتر


نسخه وب اینستاگرام شباهت زیادی به نسخه موبایل آن دارد، بنابراین کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. شاید سوال کنید چگونه از طریق کامپیوتر و وب وارد سایت اینستاگرام شویم. در گام اول، باید وارد سایت رسمی اینستاگرام به نشانی www.instagram.com  شوید . بعد از ورود به سایت، با یک صفحه لاگین مواجه می شوید. در صورتی که می خواهید با اکانت فیسبوک خود وارد شوید  روی دکمه Log in width facebook کلیک کنید. برای ساخت اکانت جدید باید آدرس ایمیل، نام کاملتان، نام کاربری برای اکانت اینستاگرام و رمز عبور خود را وارد کرده و  روی دکمه Sign up  کلیک کنید. در صورتی که از قبل اکانت ساخته اید برای ورود،  روی گزینه Log in در پایین صفحه کلیک کنید و با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود وارد اکانت اینستاگرامتان شوید.

همانطور که می دانید اپلیکیشن اینستاگرام، نسخه کامپیوتری ندارد و طبیعتا زمانی که از طریق وبسایت اینستاگرام وارد اکانت خود می شوید از برخی از امکانات اپلیکیشن محروم هستید. بعد از ورود به اینستاگرام با کامپیوتر می توانید پست های خود را ببینید، آن ها را لایک یا دیسلایک کنید، برای آن ها کامنت بگذارید، امکان ریپورت، بلاک کردن و سرچ نیز برای شما وجود دارد، اما امکان پست گذاشتن از سایت اینستاگرام هنگامی که با کامپیوتر وارد می شوید، وجود ندارد. به طور کل، اینستاگرام دسکتاپ یک نسخه محدود شده از اینستاگرام است که نیازهای پایه و اصلی کاربر را برطرف می‌کند.
ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی