کد خبر: ۴۹۲۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

بتسدا: خرید این شرکت توسط مایکروسافت به نفع هر دو است

کریستوفر ویور، موسس شرکت بتسدا، خرید این شرکت توسط مایکروسافت را به نفع هر دو دانست و اعلام کرد که مایکروسافت با این همکاری کیفیت استودیوهای خود را افزایش داده و بتسدا هم تلاش می‌کند تا از این پس نرم‌افزارهایی تولید خواهد کرد که به بازاریابی و درآمد مایکروسافت کمک کند.

به گزارش نبض فناوری، او درباره گذشته شکرت بتسدا و مایکروسافت گفت که این دو شرکت اواخر دهه 90 اوایل، دهه 2000 رابطه خوبی داشته‌اند و رابطه نزدیکی با تیم توسعه ایکس باکس داشته است و درباره ایده‌ کنسول‌های بعدی با هم مذاکره می‌کرده‌اند.

موسس شرکت بتسدا در پاسخ به این سوال که مایکروسافت و سونی سال گذشته را صرف خرید استودیوهای دیگر کرده‌اند، تاثیر مثبتی روی صنعت بازی‌های ویدیوی دارد؛ گفت: پاسخ به این سوال سخت است و گذر زمان نشان‌دهنده این تاثیر خواهد بود.

او در ادامه درباره بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls 6  که قرار است تا با موتور بازیسازی بتسدا ساخته شود، گفت که مایکروسافت به توانایی بتسدا برای ساخت بازی‌های با کیفیت آگاه است و هیچ مدیری به خاطر فروش بیشتر بازی را زودتر روانه بازار نخواهد کرد و شاید بهتر باشد که مدیران تا هنگام ساخت بازی از آماده سازی آن دور باشند. او همچنین با اشاره به حذف درایو دیسک، بیان کرد که سرعت بالای اینترنت این محدودیت را جبران خواهد کرد و در ضمن هر دو کنسول نسل ۹ دارای توانایی پردازش افزایش‌یافته و SSD هستند.

گفتنی است که چندی پیش مایکروسافت به صورت ناگهانی در توییتر خبر از خرید شرکت زنیمکس و بتسدا داد. در حال حاضر مایکروسافت مالک چند استودیو به نام‌های  جمله بتسدا، اید سافتور و آرکین است.

منبع: Inverse
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
fortnite v bucks generator
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
Quality posts is the important to attract the users to pay a visit the web page, that's what this site is providing.|
0
0
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی