کد خبر: ۵۰۱۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

کوییزکاپ 99 برگزار می‌شود

بزرگترین مسابقات اطلاعات عمومی کشور
چهارمین دوره از مسابقات ورزش‌های الکترونیکی کوییز آو کینگز تحت عنوان کوییزکاپ 99  با جنایت هوآوی و کافه بازار برگزار می‌شود.

به گزارش نبض فناوری، هدف از این بازی شناسایی و انتخاب کوییزباز برتر سال، یعنی فردی که بیشترین اطلاعات عمومی را دارد، عنوان شده است. در کوییزکاپ99 ، دومین سالی است که بخش تیمی هم به این بازی اضافه شده است و در کنار مسابقات فردی، تیم برتر سال هم انتخاب می‌شود.

از 6 مهر 99، مرحله اول انتخابی انفرادی شروع شده و هفته آینده در تاریخ ۱۲ مهر، دومین چالش انفرادی و انتخاب گروهی از روز پنجشنبه ۱۷ مهر آغاز شده و در نهایت در ۲۴ مهر دومین مرحله آن انجام برگزار می‌شود.

گفتنی است با توجه به شیوع کرونا فینال این مسابقه در تاریخ 7 و 8 آبان با تعدادی محدود برگزار خواهد شد. احتمال می‌رود برای کاربرانی که امکان حضور در این مسابقه را ندارند، امکان به صورت زنده پخش خواهد شد.

کوییز آف کینگز برای کوییزبازان برتر سال مجموعا ۱۰۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته است. ۲۵ میلیون تومان سهم نفر و تیم اول و نفر و تیم دوم هر کدام ۱۵ میلیون تومان و نفر و تیم سوم هر یک ۱۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی