کد خبر: ۵۰۱۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

MOMAX Airbox؛ پاوربانکی برای محصولات اپل

اپل به تازگی از پاوربانک بی سیم خود به نام MOMAX Airbox برای شارژ محصولات تولیدی خود رونمایی کرده است.


به گزارش نبض فناوری پاوربانک بی‌سیم MOMAX Airbox یک قدم فراتر از پاوربانک‌های دیگر رفته است و مشکلات مربوط به اتمام شارژ و نیاز به کابل را برطرف کرده است. کاربران گوشی‌های آیفون، آیپد و حتی اپل واچ یا گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از Qi می‌توانند با استفاده از این پاربانک با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت، باتری دستگاه‌های هوشمند خود را تنها در عرض ۳ ساعت از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کنند.

خروجی این پاروبانک در حالت بی‌سیم ۵ وات و ۱۰ وات است. همچنین می‌توان کابل USB Type-C به آن متصل کرد تا خروجی این دستگاه به مقدار ۲۰ ولت افزایش پیدا کند. نکته مهم و بسیار کاربردی درباره این پاروبانک این است که می‌توان دستگاه‌های هوشمند مختلف را به صورت همزمان با آن شارژ کرد.



در مدت ۵ ساعت می‌توان پاوربانک MOMAX Airbox را به طور کامل شارژ کرد. چند LED با رنگ‌های مختلف روی بدنه این دستگاه وجود دارد تا میزان شارژ دستگاه و نوع دستگاه‌های متصل به آن را مشخص می‌کند.

شرکت اپل این پاوربانک را تایید کرده است و این اطمینان را به کاربران خود داده است که پاوربانک MOMAX Airbox آسیبی به دستگاه‌های هوشمند اپل وارد نمی‌کند. همچنین این دستگاه تاییدیه‌های CE ،RoHS ،FCC و CB را برای امنیت دریافت کرده است و مجهز به سیستم جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، اتصال کوتاه و بیش از حد شارژ شدن است. حتی تاییدیه TSA را دریافت کرده است و می‌توان از آن در هواپیما نیز استفاده کرد.

منبع: GIZMOCHINA
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی