کد خبر: ۵۰۸۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

چگونه در توییتر اکانت بسازیم؟

توییتر مانند شبکه اجتماعی فیسبوک از محبوبیت خاصی برخوردار است. توییتر به دلیل سرعت به اشتراک گذاشتن اطلاعات و ارتباط سریع با مخاطب، یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد است که اکثر افراد مشهور و معروف سیاسی، اجتماعی، هنری و پزشکی در این شبکه اجتماعی حساب کاربری دارند.

ممکن است به دلیل نداشتن آشنایی کافی از این شبکه اجتماعی، کار کردن با آن برایتان سخت، بی معنی و کسل کننده باشد، اما با گذشت زمان به یک ابزار مفید و سرگرم کننده برای شما تبدیل می شود. شما می توانید با ایجاد حساب کاربری در توییتر وارد یک شبکه جهانی پیوسته شوید و مطالب خود را در هر حوزه ای که علاقه دارید، به اشتراک بگذارید. در این مطلب آموزش ساخت اکانت توییتر با دو روش ساده گفته شده است.

ثبت نام در توییتر از طریق اپلیکیشن گوشی


در گام اول، برای ساخت اکانت در تویتتر، باید این برنامه را در گوشی، لپ تاپ یا کامپیوتر خود داشته باشید، بنابراین در مرحله اول دانلود این برنامه است. به این منظور باید اپلیکیشن توییتر را از طریق Google play برای گوشی‌ و تبلت های اندروید و از App store برای گوشی‌ و تبلت های ios  یا از سایت رسمی توییتر برای سیستم عامل‌های مختلف دانلود کنید.

نکته: توجه داشته باشید در تمامی مراحل ساخت اکانت و استفاده از توییتر باید از فیلترشکن استفاده کنید.

پس از اینکه برنامه را دانلود و نصب کردید، وارد برنامه توییتر شوید. گزینه Get Started را انتخاب کرده و نام خود را وارد کرده و گزینه “Next” را انتخاب کنید. حال کشور خود را انتخاب کرده و بعد شماره تلفن همراه تان را بدون احتساب صفر اول، وارد کنید.

در این مرحله کد تاییدیه برای شما ارسال خواهد شد که آن را باید در قسمت مربوطه وارد کنید. در بخش بعدی، آدرس ایمیل تان را وارد کنید. پس از انجام این آن، باید یک نام کاربری انتخاب کنید. اگر نام کاربری که انتخاب می کنید، قبلا توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد، شما باید یک نام دیگر را امتحان کنید. حال باید برای حساب کاربری خود یک پسورد حداقل 6 کاراکتری انتخاب کنید.

پس از انجام مراحل ذکر شده، یکسری گزینه های مربوط به علایق نمایش داده می شود که باید آن ها را پر کنید.

به گزارش نبض فناوری، در بخش بعدی با انتخاب گزینه Yes sync contacts مخاطبان تلفن همراهتان در صورتی که عضوی از توییتر باشند، همگام سازی می شوند. برای عدم انجام این کار، می توانید از گزینه Skip for now استفاده کنید.

نکته: همچنین دو سوال در رابطه با نحوه به اشتراک گذاری لوکیشن و صدای نوتیفیکیشن ها از شما پرسیده خواهد شد که می توانید آن را فعال یا با انتخاب گزینه Skip for now از آن عبور کنید.

ساخت اکانت با وبسایت توییتر


ابتدا وارد وبسایت توییتر به آدرس www.twitter.com شوید. برای ایجاد حساب کاربری در توییتر روی Sign up کلیک کنید.

در این مرحله صفحه ای باز می شود که شما باید اطلاعاتی مانند اسم کامل، ایمیل یا شماره موبایل و پسورد مورد نظرتان را وارد کنید. اگر ایمیلتان را وارد کرده‌اید در صفحه بعد، توییتر از شما می‌خواهد شماره موبایل خود را وارد کنید.

شما می‌توانید یا شماره موبایل خود را بزنید و کد فرستاده شده را وارد کنید یا گزینه اسکیپ را بزنید و به مرحله بعد بروید.

در این قسمت بعد از انتخاب نام کاربری‌ برای خود، گزینه  next را بزنید. حال توییتر به شما خوشامد می گوید و گزینه lets go را بزنید. در این صفحه شما باید مواردی را که به آن‌ها علاقه دارید را انتخاب کنید. همچنین توییتر یک گزینه برای شما قرار داده است که می‌توانید علاوه بر گزینه‌های موجود موارد دیگری که به آن‌ها علاقه‌مند هستید را وارد کنید. پس از اینکه انتخاب کردید گزینه Continue را بزنید.

در صورت تمایل می‌توانید در این صفحه با انتخاب گزینه‌های موجود با دوستانتان در gmail یا Outlook در ارتباط باشید و در صورت عدم تمایل به انتخاب هیچکدام، می‌توانید روی گزینه No thanks کلیک کنید.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ستاره
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
چجوری اکانت بزنم اخه فیلتره نمیشه؟
0
0
ستاره
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
برنامشو بفرستید لطفاً
0
0
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی