کد خبر: ۵۰۹۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال: بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و دلار است

مایکل نوگراتز، مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال اعلام کرد که در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دلار عملکردی نزولی خواهد داشت و احتمال می‌رود که قیمت طلا و بیت‌کوین افزایش پیدا کند.

به گزارش نبض فناوری او در ادامه با اشاره به این موضوع که قیمت بیت‌کوین نسبت به طلا روند صعودی بیشتری خواهد داشت، می‌گوید: «تنها 40 روز به انتخابات آمریکا مانده و در این مدت ریسک سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد و شاهد نوسانات بالایی در بازار خواهیم بود. به عقیده من اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بازار سهام نیست و باید خود را برای خرید قیمت دارایی‌ها با هزینه پایین آماده کنیم.» او اعتقاد دارد که طلا و بیت کوین شباهت زیادی به هم دارند؛ اما بیت‌کوین به علت جدید بودن عملکرد بهتری خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که قیمت طلا افزایش خواهد داشت و تا دو سال آینده قیمت بیت‌کوین با رشد 5 برابری از قیمت کنونی خود به 50هزار دلار خواهد رسید. نوگراتز می‌گوید پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا؛ مالیات‌ها و خصوصا مالیات بر درآمد را افزایش خواهد داد و این اتفاق خوشایندی برای بازار سهام نیست. او احتمال می‌دهد که شانس پیروزی بایدن در این دوره از انتخابات بیشتر است، به همین علت سهام خود را فروخته و پوزیشن شورت تسلا و اپل را گرفته‌ است.

او توصیه می‌کند که هر سرمایه‌گذاری باید ۱ تا ۳ درصد از سبد سرمایه خود را به خرید بیت کوین اختصاص دهد. این کار یک استراتژی خوب برای پوشش ریسک سرمایه‌گذاری است. خزانه و بانک مرکزی دو نهاد مالی در واقع یک نهاد واحد هستند. خزانه پول چاپ می‌کند و بانک مرکزی آن را عرضه می‌کند. ما در یک سطح عمیقی از عدم قطعیت به سر می‌بریم و دقیقا نمی‌دانیم چه اتفاقی رقم خواهد خورد. تورم در دلار و کاهش ارزش فیات بسیار بیشتر از چیزی است که در طول زندگی خود دیده‌ایم.

منبع: news.bitcoin
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 31 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین افزایش قیمت غیرمنتظره را تجربه کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
وبگردی