کد خبر: ۵۲۶۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

کمپانی گوگل از ادغام تقویم گوگل و اپلیکیشن تسک خبر داد

کمپانی گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که قابلیت ادغام اپلیکیشن تسک و تقویم گوگل اجرایی شده است و از هفته آینده برای کاربران اندروید و iOS اعمال خواهد شد.

به گزارش نبض فناوری در گذشته ادغام تسک محدود به calendar.google.com یا نواری کناری جیمیل و درایو شده بود. اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهند که می‌تواند در تقویم گوگل اندروید و iOS، وظایف مختلف را ایجاد و مشاهده کرد. در گذشته این کار توسط تقویم وب انجام می‌شد. اضافه کردن وظیفه‌ها به تقویم، کارهایی که باید انجام شوند را به کاربر نشان می‌دهد. همچنین برای انجام آن‌ها زمان و تاریخ ویژه اختصاص می‌دهد و کمک می‌کند تا کارهای مهم در زمان مناسب انجام شوند.

گوگل تسکدر حال حاضر با کلیک روی گزینه Create FAB در قسمت پایین و سمت چپ تقویم گوگل اندروید و iOS، گزینه جدید تسک را می‌توان مشاهده کرد. این دکمه در نزدیکی Event قرار دارد و Reminder و Goal با آن همراه شده است.

پس از این کار نیز کاربران به منظور ویرایش به صفحه‌ای کامل هدایت می‌شوند که مانند ایجاد یک رویداد معمولی همراه با گزینه‌ها برای تعیین تاریخ و تکرار انجام آن کار است. می‌توانید حسابی را که این وظیفه در آن نمایشد داده می‌شود به سرعت تغییر دهید و جزئیات آن را بیشتر کنید. کشیدن صفحه به پایین به شما اجازه می‌دهد تا تقویم خود را برای برنامه‌ریزی بهتر، در پس زمینه مشاهده کنید.

قسمت دیگری از این ادغام نمایان شدن Tasks در اپلیکیشن تقویم گوگل و عدم نیاز به کلاینت مستقل برای اعلان‌ها و هشدارها است. این دسته در کشوی «Navigation» برای نمایش یا عدم نمایش، در صفحه اصلی نشان داده می‌شود. از روز گذشته گوگل تسک در تقویم گول به صورت رسمی اجرایی شده و در طول هفته‌های آینده در هر دو سیستم‌عامل گوشی‌های همراه در دسترس خواهد بود و برای کاربران G Suite و کاربران جیمیل در نظر گرفته شده است.
برچسب ها: گوگل گوگل تسک
ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی