کد خبر: ۵۶۲۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰

معرفی بهترین و ارزانترین گوشی سامسونگ

بهترین گوشی ارزان سامسونگ گلکسی A2 Core
بهترین گوشی سامسونگ برای بودجه‌های مالی مختلف در بازار ایران کدام است؟ بهترین گوشی ارزان سامسونگ چه مدلی است؟ کدام گوشی میان رده سامسونگ ارزش خرید است؟ این‌ها سوالاتی هستند که ذهن خیلی از طرفداران سامسونگ را به خود مشغول کرده است. به جرات می‌توان گفت که سامسونگ پرفروش‌ترین برند در بازار تلفن همراه ایران است.

به گزارش نبض فناوری ، سامسونگ از معدود شرکت‌هایی است که در ایران نمایندگی رسمی دارد و گوشی‌های جدید خود را به سرعت وارد بازار ایران می‌کند. البته باید گفت این گوشی‌ها به سرعت هم فروش می‌روند.

کیفیت گوشی‌‎های سامسونگ اثبات شده است و این شرکت طی چند سال اخیر لقب پرفروش‌ترین برند تلفن همراه در جهان را یدک می‌کشد.

اما همه خریداران می‌خواهند بدانند بهترین گوشی سامسونگ در رده‌های مختلف کدام است؟ در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به بهترین گوشی‌های سامسونگ در رده‌‌های مختلف بیاندازیم.

بهترین گوشی ارزان سامسونگ


گلکسی A2 Core


گوشی ارزان سامسونگ

گوشی گلکسی A2 Core یکی از معدود مدل‌های سامسونگ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان در بازار ایران است. به طور قطع نباید انتظارات زیادی از این مدل داشت. سامسونگ پس از پایان دادن به خط تولید سری J مدل‌های ارزان قیمت خود را در قالب مدل‌های پایین ‌رده سری A عرضه می‌کند.

مدل گلکسی A2 Core امکانات متوسطی دارد. سامسونگ در این گوشی از پردازنده اندروید Go که برای گوشی‌هایی پایین‌رده ساخته و بهینه‌ شده، استفاده کرده است. پردازنده Exynos 7870 همراه با یک گیگابایت رم، خود نشان دهنده قدرت پردازشی نه چندان بالای این مدل است.
ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی