کد خبر: ۵۷۷۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۱

روئیت ماژول دوربین شش ضلعی در گوشی هواوی میت 40

رندرهای رسمی از هواوی میت 40، ماژول دوربین شش ضلعی آن را نشان می‌دهد



 مدت‌هاست که در پنل پشتی گوشی‌های هوشمند، مخصوصاً پرچمداران، شاهد بخشی مربعی یا مستطیلی یا نهایتاً دایره‌ای هستیم که دوربین اصلی درون آن قرار می‌گیرد. حالا اما به نظر می‌رسد هواوی میت 40 ماجرا را تغییر دهد. درواقع بنا به تیزری که مدیر بخش موبایل هواوی در شبکه‌ی اجتماعی weibo به اشتراک گذاشته است، انتظار داریم که بخش مربوط به دوربین هواوی میت 40 با شکل متفاوتی نسبت به آنچه تا کنون دیده‌ایم، طراحی شود.

به گزارش نبض فناوری ،بنا به این رندر منتشر شده، مشخص است ماژول دوربین هواوی Mate 40 به صورت 6 ضلعی خواهد بود که بخش بزرگی از پنل پشتی را اشغال می‌کند. البته در رندرهای غیررسمی که پیشتر از این گوشی منتشر شده بود، پنل دوربین به صورت دایره‌ای طراحی شده بود. با این حال رندرهای قدیمی و حتی رندر جدید، اطلاعاتی درباره‌ی تعداد دوربین‌های اصلی این گوشی را فاش نمی‌کند اما طرفداران هواوی میت 40، انتظار دارند که هواوی Mate 40 Pro Plus از دوربین اصلی پنج گانه‌ی عالی بهره ببرد.

 




رندر رسمی فاش شده از هواوی میت 40 با طراحی ماژول دوربین به صورت شش ضلعی.jpg
رندر رسمی فاش شده از هواوی میت 40 با طراحی ماژول دوربین به صورت شش ضلعی -





به جز ماژول شش ضلعی دوربین، دکمه‌ی پاور و کم و زیاد صدا هم در این تصویر به چشم می‌آید. این در حالی است که در هواوی میت 30 پرو از دکمه‌های لمسی استفاده شده بود. بنابراین انتظار داریم که استفاده از هواوی میت 40 برای کاربر ساده‌تر باشد.

در آخر باید اشاره کنیم که به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، احتمالاً هواوی میت 40 آخرین گوشی‌های این کمپانی خواهند بود که از پردازنده‌ی پرچمدار کایرین بهره می‌برند.

خوشبختانه زمان زیادی تا رونمایی از پرچمداران بعدی هواوی باقی نمانده است و در تاریخ 22 اکتبر یعنی اول آبان ماه شاهد رونمایی از این گوشی‌های خواهیم بود. اما مطمئنا در این فاصله‌ی زمانی، اطلاعات دقیق‌تری در خصوص این گوشی‌ها دریافت خواهیم کرد.


ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی