کد خبر: ۵۷۹۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۲

رونمایی شارژر مغناطیسی MagSafe برای آیفون‌‌های جدید اپل

شارژر مغناطیسی MagSafe برای آیفون‌‌های جدید اپل رونمایی شد



اپل در مراسم دو شب پیش که به صورت آنلاین برگزار شد، از محصولات جدید خود در سال 2020 رونمایی کرد که مهم‌ترین آن‌ها آیفون سری 12 بود. اپل امسال تصمیم گرفته که لوازم جانبی موبایل‌های خود را حذف کند و کاربران به صورت جداگانه اقدام به خرید آن‌ها کنند. از این رو اپل از اولین شارژر مغناطیسی جدید خود با عنوان MagSafe رونمایی کرد. البته در سال 2016 اپل به عنوان شارژر مک‌بوک‌ از شارژر MagSafe استفاده کرده و آن را در اختیار کاربران خود قرار می‌داد، اما در همان زمان شرکت اپل این شارژرها را حذف و از درگاه USB-C به‌عنوان پورت شارژ استفاده کرد.

به گزارش نبض فناوری ، شارژر MagSafe مک‌بوک اپل طراحی متفاوتی داشت و در صورت کشیده شدن سیم‌ شارژر به راحتی این شارژر از لپ‌تاپ جدا می‌شد و چون درگاه فیزیکی وجود نداشت باعث خرابی‌های درگاه و خود شارژر نمی‌شد. البته در آن زمان MagSafe فقط یک شارژر نبود بلکه اپل از کیف لپ‌تاپ MagSafe نیز رونمایی کرد تا کاربران هنگام قرار دادن لپ‌تاپ خود در کیف، نیروی مصرفی باتری آن از طریق همین کیف تامین کنند. همچنین این شارژرها مدتی برای گوشی‌ها نیز ساخته می‌شدند که اغلب آن‌ها تمام سطح نمایشگر و پشت گوشی را پوشش می‌دادند.




magsafecharger.webp
-





 

شارژی که اپل در این رویداد از آن رونمایی کرد از طریق یک درگاه فیزیکی آیفون 12 را شارژ نمی‌کند؛ بلکه با اتصال مغناطیسی این شارژر به پشت دستگاه اقدام به تامین نیروی سری آیفون 12 می‌کند. گفته شده است که شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی می‌توانند با استفاده از ظرفیت MagSafe تمامی لوازم مورد نیاز این آیفون‌ها را تولید کنند. یک شرکت مشهور در زمینه تولیدات لوازم جانبی اپل با نام "بلکین" قرار شده است تا در آینده‌ی نزدیک لوازم جانبی این سری را راهی بازار خواهد کرد.

شارژر MagSafe iPhone برای شارژ بی‌سیم آیفون راهی بازار خواهد شد. دو مدل دیگر شارژر MagSafe نیز با ۱۵ وات قدرت MageSafe Duo Charger برای شارژ ساعت اپل ‌واچ و آیفون‌ راهی بازار خواهند شد که دو مدل آخر سیمی هستند. شارژر بی‌سیم MageSafe iPhone با برچسب قیمت ۳۹.۹۹ دلاری به بازار عرضه خواهد شد.


ارسال نظرات
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
وبگردی