کد خبر: ۵۸۰۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱

رونمایی هدفون بی سیم جدید وان پلاس

هدفون بی سیم جدید وان پلاس رونمایی شد؛ وان پلاس بادز Z
هدفون بی سیم وان پلاس بادز زد، هدفون جدید این کمپانی است که با طراحی زیبا و قیمت مناسب و قابلیتهای کاربردی معرفی شده است.

 

به گزارش نبض فناوری ، وان پلاس Buds Z، دومین هدفون بی سیم این کمپانی است. درواقع این هدفون نسخه‌ی ارزان قیمتی برای وان پلاس بادز به حساب می‌آید که در تیر ماه امسال و با قیمت 79 دلاری راهی بازار شد.

طراحی ظاهری این هدفون بی سیم جدید، با مدل قبلی تفاوت دارد. وان پلاس برای این هدفون از سه سرگوشی سیلیکونی در اندازه‌های مختلف استفاده کرده است تا قرار گرفتن آن در گوش، متناسب با کاربران مختلف به خوبی انجام شود.

کاهش قیمت وان پلاس بادز زد، باعث بی کیفیت شدن این محصول نشده است و به لطف وجود قابلیت‌هایی همچون تقویت بیس (برای پخش قدرتمند محتوای صوتی)، استاندارد Dolby Atmos، درایوهای 10 میلی متری، پشتیبانی از بلوتوث 5 و... با یک هدفون قدرتمند مواجه هستیم. این هدفون همچنین به صورت مقاوم در برابر نفوذ عرق طراحی شده و از گواهی IP55 بهره می‌برد.

وان پلاس از مدیریت بهینه شده‌ی انرژی در این هدفون بهره برده است تا برای مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. هر یک از گوشی‌های این هدفون دارای باتری 40 میلی آمپر ساعتی و کیس شارژ آن هم دارای باتری 450 میلی آمپر ساعتی است. با یک بار شارژ کامل این هدفون، می‌توانید برای مدت 20 ساعت از آن استفاده کنید یا 5 ساعت بی وقفه به موسیقی گوش کنید یا 3 ساعت تماس تلفنی برقرار کنید. از طرفی فرآیند شارژ شدن این هدفون هم بسیار سریع است به طوری که با 10 دقیقه شارژ، به راحتی امکان استفاده به مدت 3 ساعت از هدفون را خواهید داشت.

از جمله سایر مشخصات و ویژگی‌های این هدفون بی سیم می‌توانیم به وزن 4.35 گرمی آن (البته وزن کیس شارژ 40 گرم است)، پشتیبانی از بلوتوث 5.0، عملکرد وایرلس تا فاصله‌ی 10 متری و... اشاره کنیم.
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی