کد خبر: ۵۸۳۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴

واکنش تمسخرآمیز سامسونگ به اپل 12

تمسخر اپل توسط سامسونگ به خاطر حذف شارژر – غول کره ای این بار تبعیت نمی‌کند

به گزارش نبض فناوری ، احتمالا اکنون همه از اقدام عجیب اپل همزمان با معرفی آیفون‌های سری 12 این کمپانی که حذف شارژر و هندزفری از جعبه این دستگاه‌ها بود با خبر شده‌اید. کوپرتینویی‌ها بعد از ماه‌ها شایعه در این مورد، در نهایت در رویداد سه شنبه شب گذشته، رنگ واقعیت به آن بخشیدند تا آیفون‌های جدید بدون شارژر و هندزفری وارد بازار شوند. پیش بینی‌ها حاکی از این داشت که سامسونگ نیز از تصمیم اپل در زمان معرفی نسل بعدی پرچمداران سری گلکسی تبعیت خواهد کرد اما تمسخر اپل توسط سامسونگ به دلیل تصمیمی که این کمپانی گرفت، این موضوع را تا حد زیادی منتفی می‌سازد.

در ماه می، مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل پیش بینی کرد که آیفون سری 12 فاقد شارژر و هندزفری درون جعبه خواهد بود. موضوعی که یک ماه بعد توسط بانک بریتانیایی Barclays نیز منعکس شد. اپل در نهایت در هفته‌ای که گذشت مهر تائید را به این گمانه زنی‌ها زد و علت کار خود را نیز صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست عنوان کرد. طبق گفته کمپانی، در حال حاضر 2 میلیارد آداپتور شارژر اپل در سراسر جهان وجود دارد و همچنین کاربران بیش از 700 میلیون هدفون لایتنینگ در اختیار دارند. به گفته اپل، تصمیم این کمپانی منجر به کاهش تولید 2 میلیون تن کربن برابر با 450 هزار خودرو می‌شود.

تمسخر اپل توسط سامسونگ بعد از حذف شارژر از آیفون 12


زمانی که اپل با معرفی آیفون 7، جک هدفون را از گوشی‎های خود حذف کرد، بسیاری از کمپانی از این تصمیم پیروی کردند و گوشی‎های بسیاری بدون جک هدفون وارد بازار شدند. گزارشی که در ماه جولای منتشر شد حاکی از این داشت سامسونگ نیز شارژر را از جعبه گوشی‎های خود در آینده حذف خواهد کرد. اما بر اساس پستی که کمپانی کره‎ای در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده، این کار بعید به نظر می‎رسد. در پست صفحه سامسونگ در فیسبوک آمده: از ابتدایی‌ترین لوازم به عنوان شارژر تا بهترین دوربین، باتری، عملکرد، حافظه و نمایشگر 120 هرتزی، هر آنچه که به دنبال آن هستید را گلکسی شما در اختیارتان می‎گذارد.

اینگونه سامسونگ غیر مستقیم اما به وضوح، اپل را مورد کنایه خود قرار داده است. غول کره‎ای علنا از اپل بعد از هدف جک 3.5 میلی متری هدفون تبعیت کرد و طولی هم نکشید که این پورت حتی از گوشی‌های رده پائین‌تر سامسونگ نیز حذف شد. گلکسی نوت 10 اولین گوشی پرچمدار سامسونگ بود که بدون جک هدفون وارد بازار شد. طبق گزارش MySmartPrice، یک گواهی چینی نشان می‌دهد گلکسی اس 21، پرچمدار نسل بعد سامسونگ با یک شارژر فست 25 واتی عرضه خواهد شد. هر چند فعلا به این موضوع باید به چشم یک شایعه نگاه کرد. با این حال احتمالا پرچمدار بعدی سری اس سامسونگ با هندزفری و شارژر همراه خواهد بود اما ممکن است سازنده کره‌ای تصمیم اپل را زودتر برای گوشی‌های ارزان‌تر خود اجرایی کند.
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی