کد خبر: ۵۹۱۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴

رندرها و مشخصات هواوی میت 40 پرو فاش شد




تنها 4 روز تا رونمایی از پرچمداران آینده هواوی از سری میت 40 باقی مانده است. از این رو حالا بیشتر از هر زمانی، شاهد داغ شدن شایعات حول این گوشی‌ها، در فضای مجازی هستیم.

به گزارش نبض فناوری ، حالا اخیراً رندرها و مشخصاتی از هواوی میت 40 پرو فاش شده است که در ادامه به بررسی این اطلاعات و مشخصات و رندرها می‌پردازیم. با فیسیت همراه باشید.

 

هواوی میت 40 پرو


هواوی میت 40 پرو، دستگاهی بزرگ‌تر از گوشی نسل قبل خود است. درواقع این گوشی با اندازه‌ی 6.76 اینچی راهی بازار خواهد شد، حال آنکه هواوی میت 30 پرو از نمایشگر 6.53 اینچی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی به صورت منحنی طراحی شده و از پنل OLED با رزولوشن 2722 در 1344 پیکسل و 456 پیکسل بر اینچ بهره خواهد برد. ضمناً در گوشه‌ی سمت چپ بالا، یک حفره‌ی بیضی شکل هم برای جاگیری دوربین سلفی، قرار خواهد گرفت.

این گوشی از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 5 نانومتری های سیلیکون کایرین 9000 بهره خواهد برد که دارای یک هسته‌ی Cortex-A77 با فرکانس 3.13 گیگاهرتز، 3 هسته‌ی A77 با فرکانس 2.54 گیگاهرتز و 4 هسته‌ی کم مصرف A55 با فرکانس 2.04 گیگاهرتز است. این پردازنده همچنین به پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G78 یکپارچه سازی شده با مودم 5G همراه خواهد شد.

 




رندرهای فاش شده از هواوی میت 40.jpg
رندرهای فاش شده از هواوی میت 40 پرو. -





نسخه‌ای از این گوشی که راهی بازار اروپا خواهد شد، تنها یک مدل با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود اما در سایر بازارها مانند بازار چین، مدلی با 12 گیگابایت رم هم عرضه خواهد شد. ضمناً با استفاده از مموری کارت نانو، می‌توانید فضای ذخیره سازی گوشی را ارتقا دهید.

در خصوص دوربین باید بگوییم که میت 40 پرو از دوربین اصلی سه گانه بهره خواهد برد که با توجه به رندرهای جدید در بخشی دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک دوربین 20 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی برای زوم هم در نظر گرفته شده است. این دوربین‌ها توانایی ضبط ویدئوهای 8K را داشته و از زوم اپتیکال 5 برابری بهره می‌برند. در جای باقی مانده در کنار دوربین‌ها هم فلش LED قرار خواهد گرفت.

در حفره‌ی بالای نمایشگر شاهد قرار گیری یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 3D خواهیم بود. ضمناً امسال هم مانند قبل، این گوشی از قابلیت gesture controls بهره خواهد برد.




رندرهای فاش شده از هواوی میت 40 - 2.jpg
رندرهای فاش شده از هواوی میت 40 پرو -





هواوی میت 40 پرو از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ سریع 65 واتی (شارژ سریع سیمی از طریق پورت USB 3.1 Gen 1) پشتیبانی خواهد کرد که امکان شارژ گوشی به صورت کامل را در مدت 1 ساعت فراهم می‌کند. این گوشی همچنین ا بلوتوث 5.2 و NFC و وای فای 6 پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی از اندروید 10 و واسط کاربری EMUI 11 و سرویس‌های موبایل هواوی بهره خواهد برد.

هواوی میت 40 پرو در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در اروپا عرضه خواهد شد اما ممکن است در نقاط دیگر، در رنگ‌های دیگری هم به دست کاربران برسد. در این بین هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت هواوی میت 40 پرو و سایر اعضای این خانواده در دست نیست.


ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
وبگردی