کد خبر: ۷۱۸۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۹

توئیتر به ترامپ هشدار جدی داد

در پی هشدار قبلی توییتر و فیس‌بوک درباره پست‌های مرتبط با «اطلاعات غلط» درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و اعلام پیروزی زودهنگام نامزد‌ها و ستادهایشان،‌ یک توییت رییس‌جمهور آمریکا از سوی توییتر برچسب هشدار دریافت کرد.
به گزارش نبض فناوری ، توییتر روز چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه به یک توییت دونالد ترامپ،‌ نامزد حزب جمهوری‌خواه، که در آن از «بالاتر بودن» در انتخابات و رد امکان رای‌گیری پستی پس از بسته شدن صندوق‌ها گفته بود، برچسب هشدار زد.
ترامپ در این توییت نوشته است: «ما بسیار بالا هستیم،‌ اما آن‌ها در حال تلاشند تا انتخابات را بدزدند. ما هرگز اجازه نخواهیم داد آن‌ها این کار را بکنند.»
او در ادامه این توییت هم اشاره کرده بود «پس از بسته شدن صندوق‌ها، رای‌ها نمی‌تواند ارائه شوند.» اشاره او به دریافت و شمارش آرای پستی است که پیشتر هم آن را مورد انتقاد قرار داده بود.
توییتر و فیس‌بوک پیشتر اعلام کردند به هرگونه توییت و پستی که کارزارها و نامزدهای انتخابات آمریکا در آن اطلاعات غلط درباره رای‌گیری منتشر کنند یا اعلام پیروزی زودهنگام در آن صورت بگیرد، برچسب هشدار می‌زند.
پیش از این اقدام نیز توییتر به دو توییت‌ ترامپ که نوشته بود رای‌گیری پستی به تقلب می‌انجامد، لینک «راستی‌آزمایی» اضافه کرده بود.
اکنون این دو رسانه‌ اجتماعی با فشار بسیاری از سوی کارزار انتخابات ترامپ مواجه خواهند شد. این کارزار پیشتر توییتر را به داشتن «ماموریت سانسور و ساکت کردن رییس‌جمهور» متهم کرده بود.
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
وبگردی