کد خبر: ۷۶۴۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۰۵:۳۶

بازی جدید اساسینز کرید با RTX 3090 هم به 60 فریم بر ثانیه نرسید!

فردا عنوان جدید سری بازی‌های اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Valhalla عرضه خواهد شد. این عنوان یک بازی اکشن و جذاب جهان باز است. پس تمام قطعات PC شما را به چالش خواهد کشید. از طرف دیگر اما هر کسی به اندازه کافی خوش شانس نیست که بتواند این بازی را با کارت گرافیک RTX 3090 تجربه کند. اما نگران نباشید. چون به نظر می‌رسد که شما چیزی را از دست نخواهید داد چون بازی جدید اساسینز کرید با RTX 3090 هم به 60 FPS نرسید! برای جزئیات بیشتر با سخت افزار مگ همراه باشید.

به گزارش نبض فناوری ، کانال YouTubeG GameGPU توانسته تا Assassin’s Creed Valhalla را بر روی سیستمی با مشخصات پرچمدار Nvidia’s Ampere و Core i9-10900K اجرا کند. در کمال تعجب نهایت خروجی این بازی به ​​حدود 56 فریم بر ثانیه رسید، اگرچه برخی از بخش‌ها تا 40 فریم بر ثانیه هم پایین آمد. (ویدیو در انتهای مطلب)

مشکل کجاست؟


کارت گرافیک 1200 دلاری RTX 3090، 14 بازی مختلف را با خروجی ​​120 فریم در ثانیه و کیفیت 4K نابود کرده است. این کارت گرافیک حتی از پس بازی Horizon Zero Dawn با 79 فریم در ثانیه و تنظیمات 4K / Ultra برآمد. اما به نظر می‌رسد که باز هم Ubisoft عنوانی را منتشر می‌کند که در برخی از رایانه‌های شخصی با مشکل روبرو خواهد شد. این شرکت در مشخصات مورد نیاز کامپیوتر برای بازی Valhalla، از عناوین RTX 2080 Super و Intel i7-8700K با کیفیت 4K @ 30fps استفاده کرده بود.

هرکسی که عنوان Watch Dogs را بازی کرده باشد به یاد می‌آورد که حتی با بالاترین مشخصات کامپیوتر هم نمی‌توانستیم خروجی 60 فریم بر ثانیه را در تنظیمات ultra دریافت کنیم. در پایان شرکت یوبیسافت با ارائه patch بازی، تا حدودی مشکلات را برطرف کرد.

به احتمال زیاد برای این بازی هم همین تکنیک به کار گرفته خواهد شد اما شنیدن این خبر هم به اندازه کافی ناراحت کننده بود.
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 31 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین افزایش قیمت غیرمنتظره را تجربه کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
وبگردی