کد خبر: ۷۸۱۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹

ثبت یک رکورد ملی در فضای مجازی





استارت اپ  هشتگ‌مدیا که این روزها غوغایی در فضای مجازی به‌پا کردهاست و در آخرین برنامه زنده خود موفق به ثبت رکورد مشارکت بیش از ۳۴میلیون شرکت کننده شد.





 

به گزارش نبض فناوری ،  هشتگ مدیا که بزرگترین برگزار کننده مسابقات در فضای مجازی است، در تاریخ ۲۰ آبان با حضور مدیران کمیته ملی ثبت رکورد های ایران و پس از بررسی های دقیق فنی توانست رکورد مجموعا۳۴ میلیون مشارکت در یک هفته را برای یک مسابقه ی فضای مجازی به ثبت برساند

اما هشتگ‌مدیا تنها به این رکورد بسنده نکرد و در همان مسابقه و درهمان شب بزرگترین جایزه نقدی اینستاگرام را هم قرعه‌کشی کرد که طی آن آقای علی عظیمی با بیست‌سال سن برنده جایزه پانصد میلیون تومانی شد.

هشتگ‌مدیا در این شب به‌یاد ماندنی از مهمانان ویژه‌ای پذیرایی کرد. آقای بهنام تشکر، خواهران منصوریان و آقای حسین سلیمانی مهمان این برنامه بودند.

مجموعه قدرتمند هشتگ‌مدیا که سابقه همکاری با برندهای معتبری از جمله باشگاه بزرگ پرسپولیس، رامبد جوان و احمدرضا عابدزاده را در کارنامه خود دارد، توسط دو مدیر جوان به نام‌های سینا فرحی و امیر تشکر به ثبت رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
وبگردی