کد خبر: ۸۱۶۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۴:۴۰

حالت استراحت کنسول PS5 فاجعه به بار می آورد





بسیاری از خریداران کنسول پلی استیشن ۵ از آسیب دیدن کنسول خود پس از اعمال حالت استراحت گزارش داده اند.







به گزارش نبض فناوری ،  به تازگی بسیاری از خریداران کنسول نسل جدید شرکت سونی گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات نرم افزاری دستگاه پلی استیشن ۵ را به این شرکت اعلام کرده‌اند. بر اساس این گزارش‌های مشکلات کنسول پلی استیشن ۵ پس از اعمال حالت استراحت بر روی دستگاه شکل می‌گیرد و ایرادات متنوعی را شکل می‌دهند.

کاربران گزارش‌هایی را از خاموش شدن دستگاه تا پاک شدن فایل ذخیره بازی‌های خود را به شرکت سونی ارسال کرده‌اند. حالت استراحت کنسول Play Station 5 برای آسان ساختن روشن و خاموش کردن دستگاه در اختیار کاربران قرار گرفته است. این ویژگی بر روی پلی استیشن ۴ نیز معرفی شده بود و افراد می‌توانستد بدون آن که کنسول را تماما خاموش کنند مدتی آن را در حالت استراحت قرار دهند.

با این وجود این قابلیت کاربردی در کنسول پلی استیشن ۵ مشکلات بسیاری را ایجاد کرده و کاربران بسیاری از این ایرادات شاکی شده‌اند. تعداد بالایی از افرادی که با این مشکلات مواجه شده‌اند ناچارا پایگاه داده‌های کنسول خود را بازسازی کرده‌اند. این روند مشابه با فرآیندی است که پس از خاموش شدن ناگهانی کنسول صورت می‌گیرد.

علت به وجود آمدن مشکلات جدید PLay Station 5

 

علت به وجود آمدن مشکلات جدید Play Station 5


با وجود مشکلات بسیار این کنسول به نظر می‌آید همچنان راه چاره‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است؛ به طوری که برخی کاربران مدعی شده‌اند حالت استراحت Play Station 5 باعث خراب شدن دستگاه می‌شود. طبق تحقیقات صورت گرفته همچنان علت اصلی این ایراد بزرگ مشخص نیست اما نکته مشترک تمامی کاربرانی که با این ایراد مواجه شده‌اند بازی Spider Man: Miles Morales بوده است.

به دنبال این مسئله مدیرعامل شرکت Insomniac اعلام کرد که تحقیقات آن‌ها بر روی این مشکل نرم افزاری آغاز شده است. شرکت سونی همچنان سخنی در رابطه با مشکلات کاربران مطرح نکرده است. منابع خبری به دنبال این مسائل اعلام کرده‌اند کاربران بهتر از تا زمان برطرف شدن کامل مشکل مورد نظر از حالت استراحت کنسول خود استفاده نکنند.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی