کد خبر: ۸۳۴۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

زمان نهایی عرضه Far Cry 6 مشخص شد

شرکت یوبیسافت مدتی پیش تاریخ عرضه بازی مورد انتظار Far Cry 6 را به تعویق انداخت و زمان دقیقی را برای انتشار این عنوان مشخص نکرد. این مجموعه همچنان هیچ گونه بیانیه‌ای برای اعلام تاریخ عرضه بازی خود منتشر نکرده و کاربران همواره منتظر شنیدن اخبار مربوط به جدیدترین نسخه سری بازی‌های Far Cry هستند.

با وجود عدم اطلاع‌رسانی یوبیسافت، به نظر می‌آید شرکت مایکروسافت طی اشتباهی جدید تاریخ عرضه بازی Far Cry 6 را فاش کرده باشد. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده کاربران اخیرا شاهد تاریخی برای عرضه بازی جدید شرکت یوبیسافت در فروشگاه اینترنتی Xbox Store بوده‌اند.

 

تاریخ عرضه بازی مورد انتظار Far Cry 6


بر اساس اطلاعاتی که در فروشگاه اینترنتی ایکس باکس قرار داده‌ شده بود، شرکت یوبیسافت در نظر دارد بازی جدید خود را در تاریخ ۲۵ می سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه کند. یکی از محققان دنیای بازی به تازگی در توئیتر خود نوشت: "طبق تاریخ درج شده در صفحه بازی Far Cry 6 در فروشگاه ایکس باکس استور، این عنوان حالا قرار است در تاریخ ۲۵ می سال آینده عرضه شود". این گزارش‌ها به آن معنی نیست که عنوان مورد نظر دقیقا در تاریخ مذکور عرضه خواهد شد اما با توجه به شرایط پیش آمده به نظر می‌آید که چنین زمانی برای عرضه بازی جدید یوبیسافت مناسب باشد.

تاریخ عرضه بازی مورد انتظار Far Cry 6

در حال حاضر کاربران انتظار دارند شرکت یوبیسافت به شایعات جدید پاسخ دهد و زمان دقیق انتشار را مشخص سازد. عنوان Far Cry 6 قرار شده تا ابتدا برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شود و با گذر زمان برای اجرا روی کنسول‌های نسل آینده توسعه پیدا کند. این یعنی Far Cry 6 اولین نسخه از این سری بازی است که به کنسول‌های نسل آینده راه پیدا می‌کند. این بازی همچنین میزبان هنرنمایی یکی از بازیگران محبوب سریال‌های تلویزیونی یعنی Giancarlo Esposito به عنوان شخصیت منفی داستان بازی است.
ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی