کد خبر: ۸۵۵۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۹

عجیب اما واقعی – خریداران PS5 از آمازون برنج و غذای گربه به جای کنسول دریافت کردند!

نخستین روزهای عرضه کنسول‌های نسل جدید با حواشی و چالش‎های جالب و بعضا عجیبی همراه بوده که جدیدترین مورد آن قطعا عجیب‎ترین مورد نیز محسوب می‎شود.

به گزارش نبض فناوری ، جایی که خریداران PS5 از آمازون در انگلیس که یک روز بیشتر از عرضه این دستگاه در این کشور نمی‎گذرد، گزارشات باور نکردنی را منتشر کرده‎اند. این اتفاق از آنجایی عجیب است که خریداران پلی استیشن 5 به جای کنسولی که سفارش داده بودند، کالاهای دیگری دریافت کرده‌اند و عده ای نیز هیچ کالایی را در بسته‎بندی نیافته‎اند. به نظر می رسد برخی از رانندگان تحویل دهنده مرسوله مشتریان، در پشت جریان به سرقت رفتن کنسول‎های جدید سونی بوده‌اند.

خریداران PS5 از آمازون هر چیزی جز کنسول تحویل گرفتند


از روز پنجشنبه، عرضه کنسول جدید سونی در انگلیس آغاز شده است اما بسیاری از خریدارانی که از آمازون کنسول را سفارش داده بودند و چشم انتظار کنسول جدید خود بودند، در مرسوله‌ای که از طرف آمازون به آنها تحویل داده شده، چیزی جز اسباب بازی و کالاهای بی مصرف دیگر وجود نداشته است. تعدادی از مشتریان نیز با اینکه هیچ بسته‎ای را تحویل نگرفته‌اند، متوجه شدند وضعیت کالای آنها به “تحویل داده شده” تغییر یافته است.



از شب گذشته گزارشات در رابطه با تحویل کالای اشتباه به جای PS5 در توییتر به اشتراک گذاشته شد و کاربران با تصاویری نشان دادند که چه چیزی به جای کنسول دریافت کرده‌اند. در یکی از گزارش‎ها، آنتونی دیکنز در بسته‏بندی که قرار بوده داخل آن پلی استیشن 5 باشد، یک تفنگ اسباب بازی دریافت کرده است. این کاربر با بررسی بسته بندی متوجه می‎شود که کارتن مرسوله پیش از تحویل باز شده و با نوار چسبی که فاقد برند Amazon روی آن بوده مجددا بسته‌بندی شده است. کاربر دیگری به جای PS5، یک سرخ کن دریافت کرده و اسناد تصویری این کاربر نیز نشان می‎دهد بسته بندی باز و مجددا چسبکاری شده است. دیگر کالاهایی که به تعدادی از کاربران به جای کنسول تحویل داده شده، برنج، ماساژور پا، غذای گربه و ساندویچ ساز بوده است.






سرقتی که احتمالا رانندگان آمازون در آن نقش داشته اند!


این کاربران خوش شانس بوده‎اند که حداقل چیزی دریافت کرده‎اند چرا که عده‏ای از آنها به طور کلی هیچ چیزی به آنها تحویل داده نشده است. یکی از کاربران که در حال پیگیری مرسوله خود بوده، متوجه می‌شود که پیک جلوی منزل وی توقف می‌کند و دوباره به راه می‎افتد. سپس چند ثانیه بعد پیغام تحویل ناموفق برای او ارسال می‎شود. از آنجایی که پیک فاصله کمی با منزل این کاربر داشته، وی موفق می‎شود خود را به پیک رسانده و بسته خود را تحویل بگیرد. این تنها یک مورد از موارد متعددی بوده که با رفتار عجیب پیک‎های کمپانی آمازون مواجه می‎شود.

کاربران بسیاری با شکایت از آمازون درخواست کرده‎اند به علت عدم تحویل کنسول PS5، ظرف 24 ساعت هزینه آنها را پس دهد. کمپانی که پاسخی به شکایات کاربران نداده بود با انتشار بیانیه‎ای اعلام کرد:
هدف ما رضایت مشتریانمان است اما این اتفاق برای بخش کوچکی از سفارشات رخ نداده است. ما از این بابت واقعا متاسفیم و در حال بررسی اینکه دقیقا چه اتفاقی رخ داده هستیم. ما با هر یک از مشتریانی که این مشکل را تجربه کرده‎اند تماس داشته ایم. هر یک از مشتریانی که مشکلی با هر سفارشی داشته‎اند با سرویس مشتریان ما تماس بگیرند تا تیم سرویس دهنده به آنها در رفع مشکل کمک کند.
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی