عجیب اما واقعی – خریداران PS5 از آمازون برنج و غذای گربه به جای کنسول دریافت کردند!
نخستین روزهای عرضه کنسولهای نسل جدید با حواشی و چالشهای جالب و بعضا عجیبی همراه بوده که جدیدترین مورد آن قطعا عجیبترین مورد نیز محسوب میشود.
به گزارش نبض فناوری ، جایی که خریداران PS5 از آمازون در انگلیس که یک روز بیشتر از عرضه این دستگاه در این کشور نمیگذرد، گزارشات باور نکردنی را منتشر کردهاند. این اتفاق از آنجایی عجیب است که خریداران پلی استیشن 5 به جای کنسولی که سفارش داده بودند، کالاهای دیگری دریافت کردهاند و عده ای نیز هیچ کالایی را در بستهبندی نیافتهاند. به نظر می رسد برخی از رانندگان تحویل دهنده مرسوله مشتریان، در پشت جریان به سرقت رفتن کنسولهای جدید سونی بودهاند.
از روز پنجشنبه، عرضه کنسول جدید سونی در انگلیس آغاز شده است اما بسیاری از خریدارانی که از آمازون کنسول را سفارش داده بودند و چشم انتظار کنسول جدید خود بودند، در مرسولهای که از طرف آمازون به آنها تحویل داده شده، چیزی جز اسباب بازی و کالاهای بی مصرف دیگر وجود نداشته است. تعدادی از مشتریان نیز با اینکه هیچ بستهای را تحویل نگرفتهاند، متوجه شدند وضعیت کالای آنها به “تحویل داده شده” تغییر یافته است.
از شب گذشته گزارشات در رابطه با تحویل کالای اشتباه به جای PS5 در توییتر به اشتراک گذاشته شد و کاربران با تصاویری نشان دادند که چه چیزی به جای کنسول دریافت کردهاند. در یکی از گزارشها، آنتونی دیکنز در بستهبندی که قرار بوده داخل آن پلی استیشن 5 باشد، یک تفنگ اسباب بازی دریافت کرده است. این کاربر با بررسی بسته بندی متوجه میشود که کارتن مرسوله پیش از تحویل باز شده و با نوار چسبی که فاقد برند Amazon روی آن بوده مجددا بستهبندی شده است. کاربر دیگری به جای PS5، یک سرخ کن دریافت کرده و اسناد تصویری این کاربر نیز نشان میدهد بسته بندی باز و مجددا چسبکاری شده است. دیگر کالاهایی که به تعدادی از کاربران به جای کنسول تحویل داده شده، برنج، ماساژور پا، غذای گربه و ساندویچ ساز بوده است.
این کاربران خوش شانس بودهاند که حداقل چیزی دریافت کردهاند چرا که عدهای از آنها به طور کلی هیچ چیزی به آنها تحویل داده نشده است. یکی از کاربران که در حال پیگیری مرسوله خود بوده، متوجه میشود که پیک جلوی منزل وی توقف میکند و دوباره به راه میافتد. سپس چند ثانیه بعد پیغام تحویل ناموفق برای او ارسال میشود. از آنجایی که پیک فاصله کمی با منزل این کاربر داشته، وی موفق میشود خود را به پیک رسانده و بسته خود را تحویل بگیرد. این تنها یک مورد از موارد متعددی بوده که با رفتار عجیب پیکهای کمپانی آمازون مواجه میشود.
کاربران بسیاری با شکایت از آمازون درخواست کردهاند به علت عدم تحویل کنسول PS5، ظرف 24 ساعت هزینه آنها را پس دهد. کمپانی که پاسخی به شکایات کاربران نداده بود با انتشار بیانیهای اعلام کرد:
به گزارش نبض فناوری ، جایی که خریداران PS5 از آمازون در انگلیس که یک روز بیشتر از عرضه این دستگاه در این کشور نمیگذرد، گزارشات باور نکردنی را منتشر کردهاند. این اتفاق از آنجایی عجیب است که خریداران پلی استیشن 5 به جای کنسولی که سفارش داده بودند، کالاهای دیگری دریافت کردهاند و عده ای نیز هیچ کالایی را در بستهبندی نیافتهاند. به نظر می رسد برخی از رانندگان تحویل دهنده مرسوله مشتریان، در پشت جریان به سرقت رفتن کنسولهای جدید سونی بودهاند.
خریداران PS5 از آمازون هر چیزی جز کنسول تحویل گرفتند
از روز پنجشنبه، عرضه کنسول جدید سونی در انگلیس آغاز شده است اما بسیاری از خریدارانی که از آمازون کنسول را سفارش داده بودند و چشم انتظار کنسول جدید خود بودند، در مرسولهای که از طرف آمازون به آنها تحویل داده شده، چیزی جز اسباب بازی و کالاهای بی مصرف دیگر وجود نداشته است. تعدادی از مشتریان نیز با اینکه هیچ بستهای را تحویل نگرفتهاند، متوجه شدند وضعیت کالای آنها به “تحویل داده شده” تغییر یافته است.
از شب گذشته گزارشات در رابطه با تحویل کالای اشتباه به جای PS5 در توییتر به اشتراک گذاشته شد و کاربران با تصاویری نشان دادند که چه چیزی به جای کنسول دریافت کردهاند. در یکی از گزارشها، آنتونی دیکنز در بستهبندی که قرار بوده داخل آن پلی استیشن 5 باشد، یک تفنگ اسباب بازی دریافت کرده است. این کاربر با بررسی بسته بندی متوجه میشود که کارتن مرسوله پیش از تحویل باز شده و با نوار چسبی که فاقد برند Amazon روی آن بوده مجددا بستهبندی شده است. کاربر دیگری به جای PS5، یک سرخ کن دریافت کرده و اسناد تصویری این کاربر نیز نشان میدهد بسته بندی باز و مجددا چسبکاری شده است. دیگر کالاهایی که به تعدادی از کاربران به جای کنسول تحویل داده شده، برنج، ماساژور پا، غذای گربه و ساندویچ ساز بوده است.
سرقتی که احتمالا رانندگان آمازون در آن نقش داشته اند!
این کاربران خوش شانس بودهاند که حداقل چیزی دریافت کردهاند چرا که عدهای از آنها به طور کلی هیچ چیزی به آنها تحویل داده نشده است. یکی از کاربران که در حال پیگیری مرسوله خود بوده، متوجه میشود که پیک جلوی منزل وی توقف میکند و دوباره به راه میافتد. سپس چند ثانیه بعد پیغام تحویل ناموفق برای او ارسال میشود. از آنجایی که پیک فاصله کمی با منزل این کاربر داشته، وی موفق میشود خود را به پیک رسانده و بسته خود را تحویل بگیرد. این تنها یک مورد از موارد متعددی بوده که با رفتار عجیب پیکهای کمپانی آمازون مواجه میشود.
کاربران بسیاری با شکایت از آمازون درخواست کردهاند به علت عدم تحویل کنسول PS5، ظرف 24 ساعت هزینه آنها را پس دهد. کمپانی که پاسخی به شکایات کاربران نداده بود با انتشار بیانیهای اعلام کرد:
هدف ما رضایت مشتریانمان است اما این اتفاق برای بخش کوچکی از سفارشات رخ نداده است. ما از این بابت واقعا متاسفیم و در حال بررسی اینکه دقیقا چه اتفاقی رخ داده هستیم. ما با هر یک از مشتریانی که این مشکل را تجربه کردهاند تماس داشته ایم. هر یک از مشتریانی که مشکلی با هر سفارشی داشتهاند با سرویس مشتریان ما تماس بگیرند تا تیم سرویس دهنده به آنها در رفع مشکل کمک کند.