کد خبر: ۸۷۲۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۱:۰۱

اتاق تست بازیاتو ، تست میکنه بازیاتو


 

 



 

صنعت بازی های ویدیویی، صنعتی پر مخاطب در دنیای امروزی است. این صنعت که امروزه همه ما با آن در ارتباط هستیم، در ایران نیز پیشرفت‌های به سزایی داشته است و شرکت ها و گروه های بازی سازی مختلفی در حال توسعه بازی های ویدیویی هستند. در بازی ها، عملکرد درست و بدون اشکال در تمامی بخش ها و مراحل بازی بسیار اهمیت دارد که ممکن است بعضی از آنها توسط بازیسازان شناسایی نشود و در ادامه باعث مشکلات بزرگتری در فروش و عرضه بازی ایجاد کند. بازیاتو به عنوان یک همراه بازی های موبایلی، اتاق تست بازی های موبایل را با همکاری دانشگ

 
 



به گزارش «نبض‌فناوری»؛ صنعت بازی های ویدیویی، صنعتی پر مخاطب در دنیای امروزی است. این صنعت که امروزه همه ما با آن در ارتباط هستیم، در ایران نیز پیشرفت‌های به سزایی داشته است و شرکت ها و گروه های بازی سازی مختلفی در حال توسعه بازی های ویدیویی هستند. در بازی ها، عملکرد درست و بدون اشکال در تمامی بخش ها و مراحل بازی بسیار اهمیت دارد که ممکن است بعضی از آنها توسط بازیسازان شناسایی نشود و در ادامه باعث مشکلات بزرگتری در فروش و عرضه بازی ایجاد کند. بازیاتو به عنوان یک همراه بازی های موبایلی، اتاق تست بازی های موبایل را با همکاری دانشگاه اصفهان آماده سازی کرده است تا خیال بازیسازان موبایلی را از عملکرد درست بازی هایشان راحت کند.





برای رسیدن به یک بازی جذاب و سرگرم کننده، همیشه خلاقیت و ایده کافی نیست، گاهی ممکن است با چند نکته که شاید فکرش را هم نکنید، بازی شما آن موفقیت پیش‌بینی شده مورد انتظار شما را بدست نیاورد. در ادامه با اینکه اتاق تست بازیاتو علاوه بر تست عملکرد، چه کمک های دیگری می‌تواند بکند، صحبت خواهیم کرد.

 

سرویس تخصصی تست و آزمایش بازی های موبایلی ، اتاق تست بازیاتو




با هدف افزایش سطح کیفیت و قدرت بازی های موبایلی ایرانی، در سال ۱۳۹۷ ، رسانه بازیاتو تصمیم به ساخت اتاق تست بازی های موبایلی گرفت. این رسانه که از همان ابتدا در زمینه معرفی و بررسی بازی های موبایلی به شکلی تخصصی تمرکز داشته، با داشتن متخصصانی مجرب، در حال ارائه خدمات مختلف تست بازی های موبایلی است.





پکیج ویژه بازیاتو که شامل ۹ مرحله بسیار حساس و پر اهمیت هست، تمامی معیار های لازم یک بازی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

قبل از ادامه بهتر است بدانید که بازیاتو در حال حاضر، تنها ارائه دهنده تست فنی و تجربه کاربری بازی در ایران به حساب می‌آید.

 

انواع تست های اتاق تست بازیاتو



اتاق تست بازیاتو.jpg
-




 

همانطور که گفتیم، این اتاق تست با داشتن متخصصانی مجرب، درحال ارائه خدمات مختلف تست بازی های موبایل است و این خدمات به ۹ تست متفاوت تقسیم می‌شوند.

در زیر تمامی تست هایی که در حال حاضر اتاق تست بازیاتو انجام می‌دهد را مشاهده می‌کنید:

1- تست سازگاری

2- تست عملکرد

3- آزمایش کارایی

4- آزمون تطابق

5- تست صدا

6- تست بازیابی داده

7- تست امنیتی

8- تست کاربرد پذیری

9- تست جمعیت محور

 

هر یک از تست هایی که نام بردیم، برای اینکه یک بازی به یک بازی خوب با حداقل اشکال تبدیل شود، مورد نیاز است و در بیشتر کشور های توسعه یافته در صنعت بازی های ویدیویی در حال استفاده است.

در اتاق تست بازیاتو، بازیساز می‌تواند سه پکیج پیشنهادی را برای بازی خود سفارش دهد یا به صورت اختصاصی برای بازی خود خدمات تست مورد نظرش را سفارش دهد.

اگر در مورد تست هایی که در اتاق تست بازیاتو انجام می‌شود، به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید.

 


https://baziato.com/developers/test-lab




همچنین می‌توانید گزارش های نمونه انجام شده توسط بازیاتو را نیز در صفحه بالا دانلود و بررسی نمایید.

 

وجه تمایز اتاق تست بازیاتو


در این اتاق، آزمایش بازی‌ها را با استفاده از گوشی های هوشمند فیزیکی بررسی می‌شود. مشخصات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری تلفن های همراه باعث می‌شود که تست ها به صورت دقیق تری انجام شود و بازی ساز نتیجه بهتری را دریافت کند.

بازی سازان می‌توانند بازی های خود را برای دو سیستم عامل اندروید و iOS برای اتاق تست بازیاتو ارسال کنند و نتایج را برای تلفن های موجود بررسی کنند.

همانطور که گفته شد، اتاق تست بازیاتو تجربه کاربری بازی ها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و در حال حاضر ۳ تحلیلگر مجرب درحال همکاری با این اتاق تست هستند که تجربه کاربری بازی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.



وجه تمایز اتاق تست بازیاتو.jpg
-




 

در حال حاضر بازیاتو با ۷ تستر حضوری و ۲۶ تستر از راه دور درحال همکاری است و آزمایش بازی ها با کمک این تستر ها انجام می شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که بررسی و تست بازی ها در اتاق تست بازیاتو به صورت کاملا خصوصی بوده و گزارش های مربوطه تنها در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌گیرد.

 

مشاوره قبل از سفارش تست بازی


اگر قبل از سفارش بازی ها، بازی‌ساز نیازمند مشاوره و راهنمایی برای انتخاب پکیج مورد نیاز خود باشد یا هرگونه سوالی در رابطه با تست ها داشته باشد، می‌تواند از بخش پشتیبانی اتاق تست بازیاتو استفاده کند.

پشتیبانان و مشاوران اتاق تست بازیاتو به صورت کاملا رایگان، پاسخگو بازی‌سازان خواهند بود.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
وبگردی