کد خبر: ۹۰۶۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۲

لوکس نایاب؛ بوگاتی فقط ۲۰ مدل از شیرون می‌سازد


 

 


شرکت بوگاتی اتومبیل Chiron Sport را برای یادبود از رانندگانی که در نیروی هوایی نیز فعالیت می‌ کردند ساخت.

 



 

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ شرکت بوگاتی سعی دارد اتومبیل‌های فوق‌العاده مسابقه‌ای خود را بیش از پیش به هواپیما‌ها شبیه کند. این مجموعه با ساخت آخرین اتومبیل تعداد محدود خود با عنوان Chiron Sport دنیای خودروها و هواپیما‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر کرد.

با وجود آن که اتومبیل Bugatti Chiron Sport از موتور هواپیما و یا بال‌های پرواز برخوردار نیست اما شرکت سازنده با طراحی زیبا و جذاب خود توانسته خودرویی شگفت‌انگیز را به نمایش علاقه‌مندان دنیای خودرو در آورد. رئیس شرکت بوگاتی، استفان وینکلمن طی بیانیه اخیر خود درباره طراحی جدید Chiron Sports گفت: "خیلی از رانندگان اتومبیل‌های بوگاتی در مسابقات مانند آلبرت دیوو، رابرت بنویست و بالتومور مو کاستنتینی در نیروی هوایی نیز فعالیت داشته‌اند در نتیجه ساخت سری اتومبیل‌های خاص برای آن‌ها برای ما یک تعهد به حساب می‌آید".

 

مشخصات فنی اتومبیل ۳ میلیون دلاری بوگاتی


مشخصات فنی اتومبیل ۳ میلیون دلاری بوگاتی


تولید سری اتومبیل‌های ویژه برای این افراد با ساخت Bugatti Chiron Sport آغاز شده است. شرکت بوگاتی اتومبیل جدید خود را با رنگ متفاوت که Gris Serpent نام دارد تزئین کرده. این رنگ که نام فرانسوی به معنی مار خاکستری دارد در دهه ۱۹۲۰ میلادی بر روی هواپیما‌ها دیده می‌شده است. از آن جایی که این رنگ از فرانسه می‌آید شرکت بوگاتی کنار چرخ‌های جلو را با پرچم فرانسه تزئین کرده و همچنین برای زیباتر شدن اتومبیل خطی سفید در مرکز آن قرار داده است.

اتومبیل Chiron Sport Les Legendes du Ciel

به دنبال این مسائل شرکت بوگاتی اظهار داشته که نام کامل اتومبیل‌های خاص خود Chiron Sport Les Legendes du Ciel است. این خودروهای ویژه که در تعداد محدود تولید می‌شود موتورهای چهارگانه ۸.۰ لیتری ۱۶ واتی دارند که در مجموع ۱۵۰۰ اسب بخار را تولید می‌کند. طبق اطلاعات شرکت سازنده گشتاور این اتومبیل‌ها مطابق با ۱۱۸۰ پوند بر فیت است و خودرو از رانش تمامی چرخ‌ها پشتیبانی می‌کند.

این اتومبیل قدرتمند می‌تواند نهایت سرعت ۲۶۱ مایل بر ساعت را کسب کند. شرکت بوگاتی قصد دارد تنها ۲۰ عدد از این اتومبیل‌ها را وارد بازار جهانی کند که قیمت آن‌ها از ۲.۸۸ میلیون یورو آغاز می‌شود. این مبلغ با ۳.۴۱ میلیون دلار مطابقت دارد.

اتومبیل Chiron Sport Les Legendes du Ciel
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی