کد خبر: ۹۵۰۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۰

سامسونگ در تدارک ساخت گلکسی بادز پرو




شایعات و اخبار زیادی حاکی از آن است که سامسونگ در تلاش است تا یک ایربادز جدید از خانواده‌ی گلکسی بادز را احتمالاً همراه با گوشی‌های سری گلکسی S21 و در ماه ژانویه راهی بازار کند. به این ترتیب بعد از گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو، حالا نوبت به گلکسی بادز پرو رسیده است.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ این نام توسط مرجع صدور گواهینامه مخابرات اندونزی، به همراه شماره مدل SM-R190 تأیید شده است. همچنین این ایربادز آینده‌ی سامسونگ، توسط 3C چین وNRRA کره هم تأیید شده و به کیس شارژ 472 میلی آمپر ساعتی آن هم اشاره شده است.




گلکسی بادز لایو.jpg
گلکسی بادز لایو -





وجود همه‌ی این تأییده‌ها به این معناست که ایربادز گلکسی بادز پرو تقریباً آماده‌ی عرضه است و کاملاً به نظر می‌رسد که در اواسط ماه ژانویه و همراه با گلکسی S21، شاهد معرفی این ایربادز باشیم. با توجه به نام این هدفون بی سیم، وجود قابلیت نویز کنسلیشن در گلکسی باذر پرو اصلاً جای تعجب ندارد زیرا این قابلیت حالا به یکی از ویژگی‌های اصلی در هدفون‌های بی سیم تبدیل شده است.

جالب است بدانید که در شایعات قبلی، نام گلکسی بادز Beyond بر روی هدفون بی سیم جدید سامسونگ گذاشته می‌شد. البته هنوز هم مشخص نیست که آیا پسوند Beyond بخشی از نام این هدفون بوده که حذف شده یا اینکه گلکسی بادز Beyond واقعاً یک هدفون متفاوت خواهد بود.


منبع: فیسیت

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی