کد خبر: ۹۹۱۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۵:۳۰

بهترین گوشی های 2021 که منتظر رونمایی از آن‌ها هستیم






گوشی هوشمند یکی از مهم‌ترین وسایل الکترونیکی است که این روزها به جزء جدایی ناپذیر زندگی همه‌ی ما تبدیل شده است. اما در سال 2021 شاهد معرفی چه گوشی‌هایی به عنوان بهترین گوشی های 2021 خواهیم بود؟

نبض فناوری-کمتر از یک ماه تا آغاز سال 2021 باقی مانده است. بدون شک همه‌ی کمپانی‌های بزرگ تولید کننده گوشی در سراسر دنیا برای سال 2021 برنامه ریزی کرده‌اند و تصمیم دارند تا گوشی‌های پرچمدار خود را طبق زمان‌بندی مناسب و از پیش تعیین شده، راهی بازار کنند. از این رو تصمیم گرفتیم تا لیست احتمالی بهترین گوشی های 2021 که انتظار معرفی آن‌ها را می‌کشیم،


بهترین گوشی های 2021 که منتظر آن‌ها هستیم


گلکسی S21


اولین گوشی‌های پرچمداری که در سال 2021 شاهد معرفی آن خواهیم بود، گوشی‌های سری گلکسی S21 (شامل گلکسی S21، S21 Plus و S21 Ultra) خواهند بود که بنا به شایعات، در ماه ژانویه معرفی خواهند شد. هر سه مدل این گوشی در بازار آمریکا و چین، با پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 راهی بازار خواهند شد اما در سایر نقاط دنیا، از اگزینوس 2100 بهره خواهند برد.

بنا به شایعات، گفته می‌شود که مدل استاندارد این گوشی از نمایشگر 6.2 اینچی، مدل پلاس از نمایشگر 6.7 اینچی و مدل اولترا از نمایشگر 6.9 اینچی بهره خواهد برد.

نکته‌ی حائز اهمیت در خصوص گوشی‌های سری اس 21، وجود عضوی به عنوان جایگزین سری نوت است. گفته می‌شود که گلکسی S21 Ultra به حجیم‌ترین باتری در سری S مجهز خواهد شد و همچنین از قلم S-Pen هم بهره خواهد برد تا بتواند جای خالی سری نوت را پر کند. به هر ترتیب باید تا زمان رونمایی از این گوشی‌ها منتظر بمانیم.




گلکسی S21.jpg
گلکسی S21 -




هواوی P50


یکی دیگر از بهترین گوشی های 2021 که منتظر رونمایی از آن‌ها هستیم، گوشی‌‎های سری هواوی P50 هستند. اعضای این خانواده که شامل هواوی P50، P50 Pro و P50 Pro Plus می‌شوند، احتمالاً از پردازنده‌ی 5 نانومتری کایرین 9000 بهره خواهند برد اما انتظار نداریم که این گوشی‌ها بتوانند از سرویس‌های گوگل استفاده کنند. بنا به زمان‌بندی همیشگی هواوی، انتظار داریم که در سه ماهه‌ی ابتدایی سال 2021 شاهد معرفی این گوشی‌ها باشم.

البته ممکن است که یک مدل ارزان قیمت از هواوی P50 با نام هواوی P50 Lite یا هواوی P50E هم معرفی شود.

 

وان پلاس 9


گوشی‌های وان پلاس همواره با قیمت‌های بسیار مناسبی راهی بازار می‌شوند و برای امسال، حتی با وجود تغییر سیاست‌های وان پلاس، باز هم انتظار داریم که این گوشی‌ها جزء مقرون به صرفه‌ترین پرچمداران 2021 باشند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که به گوشی‌های وان پلاس 9 نسبت داده می‌شود، می‌توانیم به بهره بردن از پردازنده‌ی اسنپدراگون 888، نمایشگر 6.8 اینچی از نوع OLED با رفرش ریت 120 هرتزی، شارژ سریع و دوربین باکیفیت اشاره کنیم.

احتمالاً در اواخر سه ماهه‌ی اول یا اوایل سه ماهه‌ی دوم سال 2021 شاهد معرفی خانواده‌ی وان پلاس 9 باشیم.




وان پلاس 9.jpg
وان پلاس 9 -




سونی اکسپریا 1 مارک 3


این گوشی بهترین گوشی 2021 سونی خواهد بود که از پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد و با طراحی جذاب و دوربین سه گانه راهی بازار خواهد شد. بنا به شایعات و گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که در بهمن ماه امسال، یا در بدترین حالت در اسفند یا فروردین شاهد معرفی گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 3 باشیم.

 

گلکسی نوت 21


اگرچه مدت‌هاست که اخبار و شایعات زیادی درباره‌ی حذف سری نوت سامسونگ به گوش می‌رسد، اما برخی رسانه‌ها معتقدند که امسال گلکسی نوت 21 معرفی خواهد شد و سپس سری نوت برای همیشه کنار گذاشته می‌شود. بنابراین اگر بنا باشد تا شاهد معرفی گلکسی نوت 21 باشیم، این اتفاق در آگوست 2021 یعنی در مردادماه 1400 رخ خواهد داد.

 

آیفون 13


اگرچه هنوز مدت زیادی از رونمایی گوشی‌های آیفون 12 نگذشته است اما بدون شک طرفداران دو آتشه آیفون از همین حالا منتظر آیفون 13 هستند. پرچمداران اپل همواره در ماه سپتامبر، یعنی اواخر شهریور و اوایل مهر ماه معرفی می‌شوند. بنا به شایعات، احتمالاً امسال هم شاهد معرفی 4 آیفون جدید خواهیم بود که آیفون 13 مینی (نمایشگر ۵.۴ اینچی)، آیفون ۱۳ (نمایشگر ۶.۱ اینچی)، آیفون ۱۳ پرو (نمایشگر ۶.۱ اینچی) و آیفون ۱۳ پرو مکس (نمایشگر ۶.۷ اینچی) نام خواهند داشت. احتمالاً در این سری، مخصوصاً در گوشی‌های پرو، اپل بیش از هر چیزی روی کیفیت دوربین کار خواهد کرد.










گوگل پیکسل 6


اگرچه در سال 2020 شاهد معرفی یک گوشی با پردازنده‌ی میانرده، به عنوان گوشی پرچمدار گوگل بودیم اما احتمالاً گوگل در سال 2021 چنین رویکردی را دنبال نکند. بنابراین انتظار داریم که گوگل پیکسل 6 با پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 و در سه ماهه‌ی چهارم سال 2021 راهی بازار شود. البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات این گوشی منتشر نشده است.



ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی