کد خبر: ۹۹۳۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۷

اپل امکان اشتراک گذاری پرداخت های درون برنامه ای را فراهم کرد





شرکت اپل اعلام کرد که کاربران می‌توانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود را با اعضای خانوادشان به اشتراک بگذارند.





 

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ محصولات شرکت اپل در سال‌های اخیر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و تقریبا در هر خانه‌ای یکی از این محصولات به چشم می‌خورد. سیستم عامل iOS یا MacOS نیز مانند سایر سیستم عامل‌ها دارای نرم افزارهایی هستند که از پرداخت درون برنامه‌ای بهره می‌برند و کاربر پس دانلود رایگان آن برنامه، برای استفاده از برخی قابلیت‌های موجود در آن باید مبلغ خاصی را پرداخت کند تا بتواند از امکانات کامل آن نرم افزار استفاده کند.

به تازگی شرکت اپل اعلام کرده است که افرادی که از حساب‌های خانوادگی استفاده می‌کنند و سرویس فمیلی شیرینگ روی اپل آیدی آن‌ها فعال است، می‌توانند از این پس خریدهای درون برنامه‌‌ای خود را با اعضای خانواده‌شان به طور رایگان به اشتراک بگذارند و به این ترتیب احتیاجی به خرید مجدد بخش‌هایی از یک برنامه نخواهد بود.

امکان اشتراک گذاری پرداخت های درون برنامه ای

امکان استفاده از فمیلی شیرینگ برای توسعه دهندگان اپل 


برای مثال در صورتی که کاربر یک مقدار سکه را درون یک بازی خریداری سایر اعضای خانواده وی می‌توانند از باقی مانده سکه خریداری شده توسط وی استفاده کنند اما اگر شخصی بخش تبلیغات یا نسخه پریمیوم یک برنامه را خریداری کند، ممکن است برای استفاده از آن در فمیلی شیرینگ با مشکل مواجه شود.

گفتنی است برنامه‌هایی که توسط برنامه نویسان شرکت اپل طراحی شده است نیز از قابلیت فمیلی شیرینگ پشتیبانی می‌کند اما صرفا برای برنامه‌هایی که خود آن افراد آن‌ها را طراحی کرده باشند. با این حال دسترسی به این سرویس از امروز اعلام شده است و بسیاری از افراد اعلام کردند که هنوز به آن دسترسی ندارد که علت آن احتمالا عرضه تدریجی این قابلیت در سراسر جهان باشد. قابلیت جدید اپل نوعی رقابت با شرکت گوگل به شمار می‌رود و انتظار می‌رود گوگل در آینده‌ای نزدیک سرویسی شبیه به این قابلیت اپل در اختیار کاربران قرار دهد.

ارسال نظرات
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
وبگردی