محصولات جدید هواوی در ایران معرفی شدند؛ نووا ۹ و میتبوک ۱۴ در راه بازار
به گزارش «نبض فناوری»،شهاب نادری، مدیر مارکتینگ هواوی ایران در این مراسم به صحبت در مورد استراتژی جدید هواوی در بخش مارکتینگ پرداخت. طبق این استراتژی جدید، هواوی دیگر بهعنوان فروشنده دستگاههای مختلف و مجزا فعالیت نمیکند و تمام محصولات خود را در قالب اکوسیستم عرضه میکند. این اکوسیستم یا به قول هواوی «سوپر دیوایس»، با برقراری ارتباط یکپارچه بین دستگاههای هوشمند، بهرهوری کاربران در بخش زندگی دیجیتال را افزایش میدهد.
مراسم معرفی محصولات جدید هواوی در ایران
سیستمعامل هارمونی نقش اساسی را در تجربه سوپر دیوایس ایفا میکند. به گفته بابک فیاض، قائممقام هواوی ایران، در حال حاضر بیش از ۱۷۰ میلیون دستگاه مختلف به این سیستمعامل مجهز شدهاند و این رقم روزبهروز افزایش مییابد. البته هنوز گوشیهای این شرکت به سیستمعامل هارمونی منتقل نشدهاند اما محمدرضا رضایی، مدیر مارکتینگ هواوی ایران میگوید طبق برنامه کنونی در سال جاری میلادی این انتقال صورت میگیرد.
مراسم معرفی محصولات جدید هواوی در ایران
هواوی ایران در این مراسم از چند محصول مختلف رونمایی کرد که البته همگی در بازار جهانی حضور دارند. گوشی پرچمدار هواوی P50 Pro، گوشی تاشو هواوی P50 Pocket و میانرده قدرتمند هواوی نووا ۹ سه گوشی جدید این شرکت هستند. بهاحتمال فراوان میانرده هواوی یعنی نووا ۹ سریعتر از دو محصول دیگر روانه بازار ایران میشود. هواوی نووا ۹ با چیپ اسنپدراگون ۷۷۸ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یکی از قویترین میانردههای بازار خواهد بود.
لپتاپ هواوی میتبوک ۱۴ نیز محصول دیگری از این شرکت است که شانس بیشتری برای حضور سریع در بازار دارد. این لپتاپ با بدنه فلزی و زیبا، نمایشگر باکیفیت و سختافزار بهروز از جمله پردازنده نسل یازدهم اینتل، میتواند فروش خوبی را در بخش اولترابوکهای بازار ایران تجربه کند.
مانیتورهای MateView و MateView GT، هدفون کاملاً بیسیم فریبادز LipStick، تبلت میتپد پرو و ساعتهای هوشمند هواوی واچ ۳ و واچ ۳ جیتی نیز دیگر محصولات هواوی بودند که در این مراسم معرفی شدند.
هواوی همچنین کمپین ویژهای برای فروش محصولات در ایام نوروز تدارک دیده و جوایز ارزندهای به خریداران اهدا میکند. یک برنده خوششانس در این کمپین، برنده یک سبد کامل از محصولات سوپر دیوایس هواوی خواهد شد.
منبع:دیجیاتو