کد خبر: ۳۱۶۱۸
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۷

انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

چگونه بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

در عصر حاضر، بازاریابی شیوه عملکرد خود را کاملاً متحول کرده است. با ظهور دیجیتالی شدن، جهان به شکلی که ما می شناسیم دستخوش یک تغییر اساسی شده است. بازاریابی اینترنتی نیز  بر این تغییر سوار موج جهانی می شود. بازاریابی سنتی در حال حاضر به بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال تبدیل شده است. قبلاً توجه مردم به رادیو، روزنامه ها و سایر رسانه های آفلاین متمرکز بود. بنابراین، اگر می‌خواهید در مقابل افراد مناسب قرار بگیرید، کافی بود که در آن پلتفرم‌ها تبلیغات کنید. در چند سال اخیر تقریباً به طور کامل روش های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات در تلویزیون، روزنامه، رادیو و غیره از بین رفته است. با شروع اینترنت، بازاریابی از لپ تاپ به تبلت به برنامه های کاربردی در تلفن های همراه تغییر کرده است .به عنوان کسب و کار، باید از این مزیت استفاده کنید و از خدمات دیجیتال مارکتینگ یا همان خدمات بازاریابی اینترنتی نوین حداکثر استفاده را ببرید.

اگر شما می خواهید کسب و کار خود را به بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ بسپارید در ادامه با تیم شتاب دی ام همراه باشید تا بتوانید یک آژانس بازاریابی اینترنتی مناسب برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. ابتدا توضیحاتی کوتاه درباره دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی را مطالعه نمایید تا درک بهتری از خدمات بهترین آژانس بازایابی دیجیتالی داشته باشید.

انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

دلایل زیادی وجود دارد که چرا خدمات دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر بسیار ضروری است.

اولاً، بیش از نیمی از جمعیت جهان برای یافتن اطلاعات از اینترنت استفاده می کنند - خواندن اخبار، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، بازی کردن، خرید و غیره.

ثانیا، به همین دلیل، کسب و کارهای بیشتری فروشگاه خود را به صورت آنلاین راه اندازی می کنند. بیشتر کسب و کارها از وب سایت ها، برنامه های کاربردی موبایل برای ارائه محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.

فرض کنید یک پورتال ارائه دهنده اخبار آنلاین هستید. چگونه مطمئن می شوید که مردم برای خرید از فروشگاه شما می آیند یا از وب سایت شما بازدید می کنند؟ زیرا شما تنها پورتال ارائه دهنده اخبار نخواهید بود. صدها شرکت یا رقیب دیگر در زمینه کسب و کار شما وجود خواهند داشت. چه مشتریان محلی را هدف قرار دهید یا یک مخاطب جهانی، برند شما باید همیشه برای مخاطبان شما قابل مشاهده باشد.

بنابراین، چگونه مطمئن می‌شوید که کسب‌وکارتان به مخاطبان مورد نظرتان برسد؟ و چگونه این بازدیدکنندگان را به مشتریان وفادار تبدیل می کنید؟ بهترین آژانس های بازاریابی با استفاده از تاکتیک های بازاریابی مختلف برای جذب مشتری ایده آل به شما کمک می کنند تا فروش بیشتری داشته باشید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال با استفاده از اینترنت، دستگاه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو و سایر کانال ها، برای دستیابی به مشتریان را دیجیتال مارکتینگ می گویند .

اساساً از کانال‌های مختلف آنلاین برای دستیابی به جایی که مشتریان آنلاین هستند استفاده می‌کنند. تکنیک های زیادی وجود دارد که زیر چتر بازاریابی اینترنتی قرار می گیرند. برای رقابت با رقبا در فضای اینترنت، بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ برای اغلب کسب و کارها باید بیش از یک تکنیک برای بهبود کسب و کار شما استفاده کنند.

بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ چگونه کار می کنند؟

هر روز که می گذرد، تغییرات جدیدی در بازاریابی دیجیتال ایجاد می شود. به عنوان یک کسب و کار، ممکن است زمان و منابع داشته باشید، اما ممکن است فاقد تخصص باشید. یا یکی از دوتای دیگه بهترین آژانس بازاریابی دیجیتال متشکل از متخصصان در زمینه هایی مانند  سئو، بازاریابی محتوا، تبلیغات پولی، مدیریت شبکه های  اجتماعی، بازاریابی ویدئویی، هماهنگی اتوماسیون بازاریابی و غیره است.

KPI  آژانس های خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بیشتر کسب و کارها معیارهای بیهوده ای را دنبال می کنند، اعدادی که ممکن است به نظر مهم باشند اما هیچ ارتباط واقعی با درآمدزایی برای کسب و کار ندارند. برای مثال، تعداد «لایک‌هایی» که در یک پست دریافت می‌کنید می‌تواند یک معیار بیهوده ای در نظر گرفته شود زیرا هیچگاه مستقیم به فروش ختم نمی‌شود.

آژانس های خدماتی دیجیتال مارکتینگ چگونه کسب و کار خود را اداره می کنند؟

یکی از بهترین نشانه ها در مورد یک آژانس که نشان می دهد آنها چه کاری می توانند برای کسب و کار شما انجام دهند، نتایجی است که برای خود ایجاد کرده اند.

اگر به استخدام بهترین آژانس برای مدیریت وبلاگ کسب و کار خود  فکر می کنید، بررسی کنید آنها چگونه وبلاگ خود را اداره می کنند؟

اگر به استخدام آنها برای تبلیغات رسانه های اجتماعی فکر می کنید، آنها چگونه حساب های رسانه های اجتماعی خود را مدیریت می کنند؟

اگر می خواهید آنها را برای سئو استخدام کنید، چگونه در جستجوی عبارات کلیدی حوزه خود رتبه بندی می شوند؟

شما می توانید این جزئیات را خودتان بررسی کنید و همچنین از آژانس های کسب و کار اینترنتی بپرسید.

اگر آنها "آنچه را که وعده می دهند" برای کسب و کار خود عمل نکنند، آنگاه می تواند یک آژیرخطری برای کسب و کار شما باشد که واقعاً به آنها اعتماد نکنید.

چه نتایجی را وعده می دهند؟

آژانس‌های بازاریابی اینترنتی زیادی وجود دارند که به مشتریان وعده های زیادی می‌دهند تا فقط قرارداد معامله را ببندند، اما تخصص، دانش، کارکنان و مهارت‌های لازم برای ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی را ندارند. در بدترین موارد، آنها مدام هر ماه از شما پول می گیرند و می گویند که مدت زیادی طول می کشد تا نتایج ترافیک ارگانیک را ببینید، با اینکه می دانند اقدامات آنها هرگز نتیجه ای نخواهد داشت.

آژانس‌ها همچنین نباید نتایج نهایی را تضمین کنند، زیرا عوامل بسیار زیادی وجود دارد که مختص هر شرکتی است و ممکن است منجر به نرخ بازگشت سرمایه (ROI) متفاوت شود. زیرا رقابت در هر کسب و کاری متفاوت است و تضمینی برای موفقیت شما وجود ندارد مگر تلاش و پشت کار و بررسی رقبا که می توانند به شما در این راه کمک کنند.

انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

چرا باید بهترین آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ را استخدام کنیم؟

وقتی صحبت از استخدام یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای می شود، دلایل زیادی وجود دارد، از جمله:

  • در وقت خود صرفه جویی کنید تا بتوانید روی مسئولیت های دیگر تمرکز کنید
  • بهبود نتایج بازاریابی آنلاین شما، مانند سرنخ ها و اعداد فروش
  • پیشی گرفتن کسب و کار خود از رقبای جدید یا تثبیت شده
  • افزایش بازگشت سرمایه (ROI) از بازاریابی دیجیتال
  • کمک به شرکت خود در استفاده از استراتژی های جدید و پیشرفته، مانند تبلیغات geofencing
  • مهم نیست دلیلش چیست، احتمالاً آن را فالو خواهید کرد

 

چگونه بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنیم؟

خدماتی که آژانس ها ارائه می دهند بسیار متفاوت هستند، اما به طور کلی، می توانید بعد از پاسخ به سوالات ذیل بتوانید راحت تر یک آژانس دیجیتال بازاریابی خوب را انتخاب نمایید.

الزامات بازاریابی شرکت شما چیست؟

اولین قدم این است که قبل از جستجوی آژانس، الزامات بازاریابی شرکت خود را مشخص کنید.

آیا به طراحی سایت نیاز دارید؟ بازاریابی ایمیلی؟ سئو؟ تجزیه و تحلیل؟

اگر در حال حاضر یک تیم بازاریابی داخلی دارید، از خود بپرسید که تیم شما برای کدام استراتژی های بازاریابی مهارت دارد؟

تاکتیک های بازاریابی که می دانید «باید» انجام دهید، اما هنوز به آن ها نرسیده اید چیست؟

این‌ها سوالاتی هستند که می‌توانند اطلاعاتی را در مورد آنچه که می‌توانید به یک آژانس برون‌سپاری کنید تا نتایج کارآمدتری به دست آورید، روشن کند.

تصمیم گیری در مورد اینکه کدام استراتژی بازاریابی دیجیتال منجر به تعامل بهتر برای برند شما می شود ممکن است آسان نباشد. دقیقاً به همین دلیل است که ممکن است به یک تیم حرفه ای یعنی یک آژانس بازاریابی دیجیتال نیاز داشته باشید که مکان مناسبی برای برند شما به صورت آنلاین ایجاد کند و به شما کمک کند به مشتریان و مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و در نتیجه آگاهی از برند شما را افزایش دهید.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ مسئولیت تصویر برند دیجیتالی شرکت را بر عهده می گیرند و به شما کمک می کنند تا در فضای آنلاین قابل مشاهده تر و قابل اعتمادتر شوید. با این حال، مهم است که بدانید کدام آژانس برای نیازهای شما مناسب است. از آنجایی که هر آژانس دیجیتال زمینه تخصصی خود را دارد، باید بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک در جهت خواسته های شما کار می کند.

اکنون آماده اید تا بدانید چگونه مناسب ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را استخدام نمایید. هنگام انتخاب مناسب ترین آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ باید به جنبه های متمایز زیادی توجه کرد. برای یک آژانس بازاریابی دیجیتال، تحقیق و درک طرز فکر و محصولات شرکت هایی که با آنها همکاری می کنند بسیار مهم است. هنگامی که به طور جدی در نظر دارید بازاریابی دیجیتال خود را برون سپاری کنید تا شرکت خود را به سطح بعدی ارتقا دهید، چگونه بهترین آژانس بازاریابی اینترنتی در ایران را برای همکاری انتخاب می کنید؟

 

ما متوجه شده ایم که آژانس های بازاریابی دیجیتال خوب 7 عامل مشترک دارند. برای انتخاب بهترین آژانس بازاریابی دیجیتال برای شرکت خود، به این چک لیست توجه ویژه ای داشته باشید.

 در ادامه مهمترین موارد برای انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را بدانید:

  • تمرکز بر بازگشت سرمایه

در پایان، نقش آژانس بازاریابی دیجیتال این است که به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند. هیچ راهی برای دور زدن این واقعیت وجود ندارد. طراحی های هنری خلاقانه، گرافیک های جذاب، رابط کاربری زیبا، پست های تخصصی و غیره خوب هستند، اما نباید تمرکز اصلی بهترین آژانس بازاریابی اینترنتی باشند. شما یک آژانس بازاریابی را استخدام نمی کنید تا به شما کمک کند پول های خود را خرج کنید. شما یک آژانس بازاریابی استخدام می کنید تا به شما کمک کند درآمد بیشتری کسب کنید.

بنابراین، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب همیشه باید اهداف کسب و کار و بازگشت سرمایه شما را در اولویت قرار دهد. این به این معنی است که پیش بینی های فروش احتمالی را انجام دهید، حاشیه هایفروش و سود خود را مطلع باشید، و استراتژی های آنها را برای کمک به کسب درآمد بیشتر تنظیم کنید. تعداد زیادی از آژانس های دیجیتال در کشور ما فعالیت دارند که خدمات حرفه ای و تخصصی در این زمینه را ارئه می دهند.

  • دسترسی سریع و آسان

ما ناراحتی شما از عدم دسترسی مستقیم به افرادی را که کمپین های شما را مدیریت می کنند، درک می کنیم. آژانس های خوب میل مشتریان را برای دسترسی آسان به مسئول، به ویژه در مواقع اضطراری درک می کنند. در محدوده‌های معقول، مدیران حساب‌ها بدون توجه به روز هفته، به مسائل فوری رسیدگی می‌کنند و به محض بروز مشکل، آن را حل می‌کنند.

  • آیا آنها ساده صحبت می کنند؟

اغلب پیش آمده متخصصین بازاریابی اینترنتی از اصطلاحات تخصصی زیادی در گفتار و مکاتباتشان با شما استفاده می کنند. این اصطلاحات بیشتر باید در عمل و حسن اجرای کار استفاده شوند. افرادی که از نظر تخصصی سطح پایین تری دارند سعی میکنند با استفاده از اصطلاحات تخصصی یا لاتین به شما درباره علم زیادشان صحبت کنند تا اعتماد شما را جلب نمایند. اما واقعیت امر این است افراد متخصص خیلی راحت و با زبانی ساده با کارفرما صحبت خواهند کرد.  شما در ابتدا می توانید وب سایت خود بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را از طریق گوگل یا معرفی افراد قابل اعتماد نگاه کنید و آن را بررسی نماید. آیا اطلاعات و مطالب آنها منطقی است؟ آیا آنها می توانند به زبانی تمیز، بدون اصطلاحات تخصصی و آسان برای درک ارتباط برقرار کنند؟

 

اگر در حرفه بازاریابی دیجیتال فعالیت می‌کنید، باید تلاش کنید تا کاری را که انجام می‌دهید برای مشتریانتان معقول و قابل هضم باشد. رک و پوست کنده صحبت کنید. هیچ آژانسی نمی تواند ادعا کند و از شما بخواهد تا بدون دلیل و هیچ توضیحی به آنها اعتماد کنید.  ما توصیه می‌کنیم آژانسی پیدا کنید که برای توضیح دادن کاری که انجام می‌دهند، و چرایی آن وقت بگذارد و بتواند آن را به زبان ساده‌ای که شما می‌فهمید، در میان بگذارند. این نشان می‌دهد که اولاً، آنها احتمالاً می‌دانند چه کار می‌کنند، و ثانیاً آنقدر به شما احترام می‌گذارند که بدون استفاده از اصطلاحات تخصصی و بی ربط، آن را با شما در میان بگذارند.

ما می توانیم آژانس دیجیتال مارکتینگ شتاب دی ام را به شما معرفی کنیم. شما هم می توانید به وب سایت این آژانس بازاریابی اینترنتی به آدرس https://shetabdm.com/  مراجعه نمایید و محتوا و گفتار آنها را بررسی کنید. بدون دلیل انتخاب نکنید. با مدیر آژانس مذاکرده کنید. مطالب وب سایت و وعده های آنها را بررسی نمایید. عجله نکنید. سایر آژانس های دیجیتال مارکتینگ را نیز مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که همه چیز درست و معقول بود می توانید با این آژانس همکاری کنید.

  • آیا آنها به جدول زمان بندی متعهد هستند؟

اغلب از آژانس های بازاریابی اینترنتی می پرسند: "مدت زمان لازم  برای طراحی وب سایت چقدر است؟"، یا "چقدر سریع می توانید من را به صفحه اول گوگل برسانید؟" البته پاسخ همیشه دقیق و روشن نیست. اما با توجه به بررسی هایی که به عمل آمده حداقل زمان مورد نیاز برای یک کسب و کار کم رقابت بین 6 الی 9 ماه تخمین زده می شود که این بازه زمانی نیز بسته به شرایط و موقعیت و ... می تواند متفاوت تر باشد.

عامل مهمی که در انتخاب آژانس بازاریابی دیجیتال خود باید در نظر بگیرید، رویکرد آنها به پروژه ها و زمان بندی های ارائه خدمات است. این آژانس ها می بایست خدمات خود را مشخص نمایند و برای آنها زمان تعیین کنند و همچنین میران رشد را در زمان های تعیین شده پیش بینی نمایند. در هر زمان مشخص مطابق جدول زمان بندی اراده شده، خدمات خود را تحویل داده و یک گزارشی از روند پیشرفت و یا عدم پیشرفت ارائه دهند.

  • واقع گرایی و صداقت

یک آژانس بازاریابی اینترنتی نباید وعده های غیرواقعی بدهد، کاری را که نمی تواند انجام دهد را قبول کند، یا سختی کار را دست کم  بگیرد. بنابراین زمانی که یک آژانس بازاریابی را انتخاب کردید حتما در زمان مذاکره به صداقت گفتار و رفتار شان توجه داشته باشید. دقت کنید که درک درستی از کسب و کار شما دارند و وعده هایی که می دهند چقدر به واقعیت نزدیک است. صداقت باید اساس کار بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ باشد.

بسیاری از آژانس‌های دیجیتال به چیزهایی که واقعاً نباید «بله» می‌گویند ، و این تا حد کمی تقصیر مشتری است (با عرض پوزش،البته!) - اما بیشتر تقصیر آژانس است، همانطور که آنها باید بهتر بدانند. زمانی که برنامه مشخص نیست، یا مسیر در وسط پروژه تغییر می کند، جدول زمانی ممکن است از بین برود، اینجاست که نباید این پروژه را قول کند یا شما را توجیه و برنامه ها را اصلاح و همه چیز را روشن و شفاف نماید.

  • آیا آنها شما را درک می کنند؟

هنگامی که با آژانس بازاریابی دیجیتال جلسه دارید آنها می خواهند سوالات زیادی از شما بپرسند. تا جایی که می توانید باز باشید و اطلاعات کاملی را در اختیار آنها قرار دهید. آنها (معمولا) سعی نمی کنند اسرار صنعت شما را بدزدند، بلکه سعی می کنند در مورد شما و آنچه شما نیاز دارید از یک آژانس یاد بگیرند. اگر آژانس دیجیتال شما بداند که به دنبال چه چیزی هستید و بودجه شما متناسب است، به سادگی به نحوه رسیدن شما به آنجا می پردازد.

  • قیمت گذاری خدمات دیجیتال مارکتینگ

این نیز یکی از نکات بسیار مهم برای تصمیم گیری است. انتخاب آژانسی که متناسب با بودجه شما باشد، به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از بودجه بازاریابی خود ببرید. طبق نظرسنجی گارتنر، هزینه بازاریابی در حال حاضر 9.5 درصد از درآمد شرکت است که نیمی از آن به بازاریابی دیجیتال اختصاص دارد. هیچگاه به دنبال خدمات عالی و ارزان نباشید. مطمئن باشید خدمات حرفه ای ارزان بدست نخواهند آمد. البته قیمت باید معقول باشد. اگر آژانسی خدمات را گران اراده میدهد دلیل بر خوب بودن آن آژانس بازاریابی نیست و برعکس. بنابراین سعی کنید بودجه مشخص شده ای را صرف این کار کنید و از قیمت متناسب با خواسته هایتان را بپردازید.

البته، شاید مغرضانه به نظر برسد، اگر بگوییم آژانس دیجیتال مارکتینگ شتاب دی ام هم یکی از بهترنی آژانس های دیجتال مارکتینگ در ایران می باشد، اما قصد داریم تا این آژانس را به شما معرفی کنیم. شما می توانید به وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ شتاب دی ام مراجعه نمایید. بررسی کنید. مقایسه کنید. اطلاعات بگیرید. این ها همه حق شماست. و اگر آژانسی را پیدا کردید که به خواسته ها و کسب و کار شما نزدیک‌تر است و مقدار زیادی از این ویژگی‌ها را منعکس می‌کند، حتماً آن را انتخاب کنید!

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی