کد خبر: ۳۴۵۱۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

رضایتمندی ۷۵ درصدی کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی در ایام نوروز

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: میزان رضایتمندی کاربران از کیفیت سرویس چهار پیام رسان داخلی در ایام نوروز متوسط ۷۵ درصد بوده است.

به گزارش «نبض فناوری»، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی اظهار کرد: امسال در ایام نوروز شاهد رشد میزان استفاده هموطنان از پیام رسان‌های داخلی بودیم، طبق آمار دریافتی از داشبوردهای مدیریتی، در این ایام روزانه بصورت متوسط حدود 4.8 میلیون تماس صوتی و تصویری مجموعا در بستر پیام رسان های داخلی روبیکا، بله، آیگپ و سروش پلاس انجام شده است.

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات بازخورد دریافتی از کاربران، میزان رضایتمندی آنها از کیفیت سرویس تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیام رسان داخلی بله، سروش پلاس، آیگپ و روبیکا بصورت متوسط 75 درصد بوده است.

رضایتمندی ۷۵ درصدی کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی در ایام نوروز

منبع/ تسنیم

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی