کد خبر: ۳۹۳۷۱
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

راه‌اندازی یک امکان جدید توسط رگولاتوری برای مقابله با کلاهبرداری پیامکی

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از ارائه خدمات پیامکی با نام تجاری (ماسک) برای جلوگیری از بروز برخی تخلفات احتمالی از جمله فیشینگ و کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش «نبض فناوری»، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد، پیمان قره‌داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، گفت: ارائه خدمات پیامکی با نام تجاری (ماسک) به منظور سهولت و افزایش اعتماد مردم در دریافت محتواهای پیامکی به ویژه در شرایط بحرانی و همچنین به منظور جلوگیری از بروز برخی تخلفات احتمالی از جمله فیشینگ و کلاهبرداری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: متقاضیان استفاده از این خدمت می‌توانند از این پس با مراجعه به پرتال سازمان به نشانی www.cra.ir بخش خدمات الکترونیک/ سامانه صدور مجوز تخصیص نام تجاری (ماسک)، پس از مطالعه و پذیرش شرایط و ضوابط درج شده، درخواست خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری بصورت الکترونیکی ثبت کنند.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی