کد خبر: ۴۰۳۶۷
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۰
به دلیل گمراه کردن مشتری؛

آمازون در لهستان جریمه شد

ناظر حمایت از مصرف کننده لهستان آمازون را به دلیل گمراه کردن مشتریان درباره موجودی محصولات و تاریخ تحویل آن ۷.۸ میلیون دلار جریمه کرد.

به گزارش نبض فناوری، رویترز اعلام کرد، این رگولاتوری اعلام کرد شکایاتی از مشتریانی دریافت کرده که سفارششان را دریافت نکرده اند.

رییس این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد: مصرف کنندگان حق دارند تا فرض کنند گزینه های خرید، در دسترس بودن و زمان تحویل ارائه شده توسط تجار گمراه کننده نیست.

وی اعلام کرد: UOKiK درباره عملکردهایی مانند نشان دادن یک زمان‌شمار روی نمایشگر که به معنای بازه زمانی خاصی بود که در آن سفارش باید بدون گارانتی ارسال در زمان تعیین شده به دست مشتری برسد، سوالاتی مطرح کرده است.

آمازون نیز در مقابل اعلام کرده خواستار تجدید نظر این رای خواهد شد. این شرکت در بیانیه ای ایمیلی نوشته است: هرچند بیشتر محصولات ما به موقع تحویل داده می شود، اما مشتریان می توانند در موارد نادر تاخیر در ارسال یا لغو سفراس تماس بگیرند و ما مشکل را برطرف می کنیم.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی