کد خبر: ۱۱۴۶۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۶

شباهت نسل سوم ایرپاد به هدفون AirPods Pro

در ماه اکتبر اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شد که اعلام می‌کرد شرکت اپل قصد دارد جانشین نسل دوم هدفون‌های AirPods اپل را معرفی کند. طبق اطلاعات منتشر شده از این هدفون ظاهرا نسل سوم ایرپاد از همان طراحی ایرپاد پرو استفاده خواهد کرد، اما قابلیت نویز کنسلینگ نخواهد داشت. اما به تازگی برخی از رسانه‌های فناوری کره‌ای اعلام کرده‌اند که اخبار مربوط به طراحی ایرپاد سه درست بوده و اپل آن را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی و وارد بازار خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از نسل سوم ایرپاد، این هدفون از تراشه H1 استفاده خواهد کرد، اما قابلیت نویز کنسلینگ ندارد و به همین دلیل قیمت آن در زمان راه اندازی حدود ۲۰ دلار ارزان‌تر از AirPods Pro با قیمت ۲۴۹ دلار خواهد بود و قیمت حدودی آن ۲۰۰ دلار خواهد بود.

 نسل سوم ایرپاد

اطلاعات فنی هدفون ایرپاد نسل سه


در حال حاضر اطلاعات زیادی از این هدفون در فضای مجازی منتشر نشده است، اما می‌توان حدس زد که باتری این هدفون همان باتری استفاده شده در ایرپاد پرو باشد چرا که این نوع طراحی خبر از وضوح بسیار بالای شفافیت هدفون در هنگام استفاده می‌دهد. گفتنی است که این ایرپاد احتمالا دربرابر آب نیز مقاوم خواهد بود و کاربران زیر باران و یا هنگام ورزش‌های سنگین نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

با این حال هنوز شرکت اپل درباره این هدفون حرفی نزده است چرا که شرکت اپل کمتر از یک ماه پیش از نسل جدید هدفون‌های روگوشی خود پرده برداری کرد و فعلا در حال عرضه سفارشات دریافت شده برای این هدفون است. با این حال برای مشخص شدن صحت این خبر باید تا زمان اعلام رسمی شرکت اپل منتظر ماند.
ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی