کد خبر: ۱۵۲۸۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲

عکس های طراحی جدید و شاید نهایی ایرپاد3 لو رفت+عکس

طراحی جدید ایرپاد3 نشان می دهد؛ قسمت سیلیکونی از جایی که در گوش قرار می گیرد حذف شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، دو سال است که شرکت اپل نسخه فعلی ایرپاد را معرفی کرده بنابراین زمان آن رسیده که این برند از نسل سوم رونمایی کند. تصاویر تازه منتشر شده ایرباد3 اکنون حتی تصویری واضح تر در مورد آن ارائه می دهند. گفته می شود که این می تواند طراحی نهایی ایرپاد3 اپل باشد.

عکس های زنده به اشتراک گذاشته شده توسطDuanRui، تصاویر منتشر شده توسط 52Audio و ارائه هایی که GizmoChina از یک منبع اپل به دست آورده است، همه نشت های قبلی و شایعات را با به تصویر کشیدن یک طرح به روز شده(که احتمال می رود نزدیک به مدل نهایی باشد) تأیید می کند که این مدل به شدت از AirPods Pro الهام گرفته است.

خریداران آینده AirPods 3 می توانند انتظار ساقه کوتاه تر و کیف شارژ جمع و جورتری را داشته باشند. برای کاهش هزینه ها و تمایز آنها از AirPods Pro، تفاوت های مهمی وجود دارد.

مسلماً مهمترین نکته مربوط به نوک گوشی است. در حالی که AirPods Pro از قسمت های سیلیکونی قابل تعویض بهره می برد، این ایرپادهای نسل سوم از یک طرح پلاستیکی در گوش استفاده می کنند، دقیقاً همان طرحی که در ایرپادهای نسل فعلی یافت می شود، که قابل تغییر و تعویض نیست.

در قسمت داخلی، انتظار می رود که اپل یک تراشه صوتی به روز شده گذاشته باشد. باتری بزرگتر که عمر طولانی تری را تضمین کند نیز قرار خواهد گرفت.

با این حال، چیزی که به نظر قطعی می رسد نبود لغو فعال نویز است. این ویژگی هرگز در ایرپادهای سطح پایین استفاده نشده و AirPod های نسل سوم تفاوتی نخواهند داشت.

طبق گزارشات، نسل سوم AirPods اپل برای عرضه آماده است. شایعه شده است که این شرکت رویدادی را در 23 مارس برنامه ریزی کرده، بنابراین ممکن است این ایرپاد توسط اپل رونمایی شود.

 

 

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی