کد خبر: ۱۴۶۴۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

بهترین و جدیدترین هدفون‌های بی سیم در سال ۲۰۲۱

در این گزارش با بهترین هدفون های سال 2021 آشنا شوید.

به گزارش «نبض فناوری»، به تازگی بسیاری از قطعات و تجهیزات فناوری دیگر کابل ندارند و بی سیم هستند. مثل ارتباط هدفون با گوشی موبایل، تبلت و تلویزیون شما، هر روز ارتباط آن‌ها بیشتر از قبل به سمت بی سیم بودن می‌رود.

کابل مضحک هر فرصتی را پیدا می‌کند تا به دستگیره‌های درب گیر کند، در جیب پیچ بخورد و کلاف شود، یا در بدترین زمان جدا شود. البته امروزه یک هدفون بی سیم و بلوتوث همه این مشکلات را حل می‌کند.

هدفون‌های بلوتوثی امروزه در هر شکل و ابعادی موجود است، از هدفون‌های جمع و جور گرفته تا هدفون‌های بزرگ. برخی از آن‌ها فقط با اتصال بلوتوثی ساده عمل می‌کنند، در حالی که دیگران می‌توانند اتصال سیمی یا حتی اتصال بی سیم ثانویه را به عنوان گزینه جایگزین ارائه دهند.

ما یک سری هدفون‌های بلوتوثی را انتخاب کرده‌ایم که به شما گزینه‌ها و ویژگی‌های زیاد و خاصی (مثل کنترل پارازیت) را ارائه می‌دهد.

در حالی که ما در اینجا به هدفون‌های بزرگتر پایبند بوده ایم، شما می‌توانید گزینه‌های کوچکتری را در لیست بهترین هدفون‌های بلوتوث ما پیدا کنید.

بهترین مدل‌های هدفون بی سیم ۲۰۲۱

* Sony WH-۱۰۰۰XM۴
* Razer Opus
* Bose Noise Cancelling Headphones ۷۰۰
* Bose QuietComfort ۳۵ II
* Grado GW۱۰۰ Wireless
* Beats Solo ۳ Wireless
* Sennheiser Momentum Wireless ۳
* Audio-Technica ATH-SR۳۰BT
* Apple AirPods Max

بهترین و جدیدترین هدفون‌های بی سیم در سال ۲۰۲۱

هدفون سونی مدل WH-۱۰۰۰XM۴

به نظر می‌رسد تا اینجای کار در سال ۲۰۲۱، بهترین هدفون بی سیم همین مدل باشد. این هدفون قابلیت این را دارد که هم با سیم و هم بی سیم کار کند. بلوتوث آن هم نسخه ۵.۰ بوده و با ۲۲۴ گرم وزن یک کابل صوتی ۳.۵ میلی متری دارد.

سونی با جدیدترین هدفون خود مدل WH-۱۰۰۰XM۴ از خود پیشی گرفت. این هدفون نسخه به روزرسانی شده و بهبود یافته Sony WH-۱۰۰۰XM۳ است.

هدفون‌های سونی هنوز با طول عمر باتری ۳۰ روزه ارائه می‌شوند و می‌توانند با ۱۰ دقیقه شارژ فقط، پنج ساعت کار کنند.

هدفون Razer Opus

بهترین هدفون بی سیم با مناسب‌ترین بودجه را شرکت Razer ارائه داده است که طول عمر ۲۴ ساعته هم دارد.

شرکت Razer با هدفون Razer Opus تلاش دیگری در زمینه هدفون‌ها انجام داده است. این هدفون بسیاری از امکانات هدفون‌های سطح بالا را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر ارائه می‌دهد.

هدفون‌ها می‌توانند با استفاده از حالت Quick Care Mode، محیط اطراف خود را نیز بشنوند و به شما چندین روش استفاده از میکروفون‌های داخلی هدست را می‌دهند.

هدفون Razer Opus دارای پوشش چرمی است و از طریق USB-C شارژ می‌شوند، بنابراین برای شارژ شدن دیگر نیازی به حمل کابل‌های قدیمی USB میکرو ندارید.

هدفون نویز گریز Bose ۷۰۰

بهترین هدفون نویز گریز و بی سیم سال ۲۰۲۱ (تا امروز) Bose ۷۰۰ است. اگر نداشتن نویز برای شما یکی از ویژگی‌های ضروری است، باید هدفون Bose Noise Canceling Headphones ۷۰۰ را بگیرید.

بوز به دلیل داشتن ۸ میکروفون و ۱۱ سطح قابل تنظیم، نویز را از بین می‌برد. بوز همچنین دارای یک حالت شفافیت برتر است که ANC را غیرفعال می‌کند و با فشار یک دکمه موسیقی شما را لحظه‌ای متوقف می‌کند.

اما این قدرت موثر در حذف نویز، حداکثر عمر باتری Bose ۷۰۰ را به حدود ۲۰ ساعت (۱۰ ساعت کوتاه‌تر از هدفون Sony WH-۱۰۰۰XM۳) محدود می‌کند.

بهترین و جدیدترین هدفون‌های بی سیم در سال ۲۰۲۱

هدفون Bose QuietComfort ۳۵ II

هدفون Bose QuietComfort ۳۵ II یک جفت افسانه‌ای از هدفون‌های بی سیم است، در حالی که برای استفاده با بلوتوث کمی کُند هستند، اما هنوز هم حذف سر و صدای عالی‌ای دارد.

هزینه آن‌ها نسبت به آخرین مدل‌ها بسیار کمتر است و صدای عالی دارد که خوشبختانه با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود و نمی‌توان تنظیمات آن را شخصی سازی کرد و کاهش داد.

به لطف طراحی عالی، با استفاده از Bose QuietComfort ۳۵ II لذت می‌برید و عمر باتری ۲۰ ساعته آن شما را در پرواز‌ها و سفر‌های طولانی تنها نمی‌گذارد.

هدفون Grado GW۱۰۰ Wireless

اگر فناوری حذف نویز برای شما در اولویت نیست و فقط صدای کاملا خوب می‌خواهید، Grado GW۱۰۰ Wireless یک انتخاب عالی است. این هدست بی سیم به لطف طراحی حرفه‌ای آن، یک مرحله صدای بسیار گسترده‌تر و بهتری را ارائه می‌دهد.

اما Grado GW۱۰۰ Wireless به دلیل طراحی پشت باز، نشتی نویز زیادی دارد بنابراین برای استفاده در فضای باز ایده آل نیستند. بلکه بهتر است در خانه از آن استفاده شود.

هدفون Beats Solo ۳ Wireless

بهترین هدفون بی سیم برای کاربران اپل هدفون Beats Solo ۳ Wireless است.

Beats Solo ۳ Wireless تقریباً نزدیکترین هدفون به یک جفت ایرپاد است که دور گوش می‌گذارید. آن‌ها مجهز به تراشه W۱ اپل برای اتصال یکپارچه به دستگاه‌های اپل مانند iPhone ۱۱ Pro، iPad Pro یا Apple TV ۴K هستند.

همچنین یکی از طولانی‌ترین عمر‌های باتری را دارد (حداکثر ۴۰ ساعت) و فقط پس از پنج دقیقه اتصال به شارژ می‌توانید با از آن تا سه ساعت استفاده کنید.

اگر به دنبال هدفون شیکی هستید، Beats Solo ۳ Wireless دارای طیف گسترده‌ای از ترکیب رنگ است.

هدفون Sennheiser Momentum Wireless

اگر پول و بودجه برای شما مهم نباشد، هدفون Sennheiser Momentum Wireless بهترین هدفون بی سیم بلوتوث سطح بالا است که می‌توانید خریداری کنید.

اولین نکته قابل توجه در مورد Sennheiser Momentum Wireless شیک بودن آن است که ترکیبی از چرم و فلز دارد.

بهترین و جدیدترین هدفون‌های بی سیم در سال ۲۰۲۱

اما جدا از ظاهر زیبا، این هدفون‌های بی سیم صدای متعادلی در حد EQ دارند که کاملاً قابل تنظیم است و می‌توانید دامنه آن را تغییر دهید.

هدفون Audio-Technica ATH-SR۳۰BT

هدست Audio-Technica ATH-SR۳۰BT بهترین هدفون بی سیم است که ماندگاری بالایی دارد.

این یک هدست است که برای بهره با بلوتوث آماده شده و از پورت صوتی ۳.۵ میلی متری بهره می‌گیرد. با ۷۰ ساعت دوام باتری، فقط باید اطمینان حاصل کنید که باتری آن را شارژ کرده اید.

هدفون Apple AirPods Max

اپل جفت هدفون برتر خود AirPods Max را ساخته است. البته آن‌ها از قیمت بالایی برخوردار هستند، اما چیزی که به دست می‌آورید چیز لوکس نیست، اما از نظر ویژگی‌ها کمبودی ندارند.

هدفون AirPods Max از حذف نویز فعال پشتیبانی کرده و همچنین از حالت عبور از محیط پشتیبانی می‌کند.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی