کد خبر: ۱۳۵۶۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۹

فعالیت رسمی آنر در ایران پایان یافت

آنر یکی از برندها پرطرفدار در ایران است. همانطور که می‌دانید به دنبال تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، این کمپانی دچار مشکلات زیادی شد و در آبان ماه بود که ناچار به واگذاری آنر و جدا شدن از آن شد. درواقع هواوی، آنر را به شرکتی به نام Shenzhen Zhixin New Information Technology Co فروخت تا آنر بتواند به دور از تحریم‌ها، به حیات خود ادامه دهد و پا بر جا باشد.

آنر در اریان اما فعالیت رسمی داشت اما از روز گذشته، شاهد انتشار برخی پست‌ها توسط مدیران آنر در ایران در شبکه‌های اجتماعی هستیم که از پایان همکاری این برد در ایران خبر می‌دهد. اگر این خبر صحت داشته باشد، به این معناست که آنر دیگر در ایران فعالیت رسمی نخواهد داشت. البته باید اشاره کنیم که خود آنر هنوز در این باره رسماً صحبتی نکرده است.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ آنر زیر برند اقتصادی هواوی بود که با هدف تولید گوشی‌های باکیفیت و خوش قیمت برای جوانان، از سال 2013 روی کار آمد. این برند در ایران هم طرفداران زیادی دارد به طوری که آمار ثبت شده در سامانه همتا، حاکی از آن است که آنر در سال گذشته‌ی میلادی حدود 271 هزار گوشی تلفن را در ایران فروخته است. به عبارتی آنر سهم 2 درصدی واردات گوشی هوشمند در ایران را داراست.

قطع همکاری با آنر شاید این نگرانی را ایجاد کند که دارندگان این گوشی‌ها، دیگر گارانتی و خدمات پس از فروش را تجربه نخواهند کرد اما این نگرانی بی‌جاست و تمامی خدمات ارائه خواهد شد.

برچسب ها: آنر ایران
ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی