کد خبر: ۱۳۸۳۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱

آغاز بکار فن بازار سلامت با حضور دانش‌بنیان‌ها در ۶ بهمن ماه

فن بازار سلامت در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و به منظور تحقق اهداف و اجرای ماموریت­‌های محول شده در زمینه جهش تولید در نظام تولید محصولات، فراورده‌­ها و خدمات فناورانه مورد نیاز بازار سلامت کشور، ا با مشارکت دانشگاه‌­ها و شرکت‌­های دانش بنیان برگزار می‌شود.

 

آغاز بکار فن بازار سلامت با حضور دانش‌بنیان‌ها در ۶ بهمن ماهبه گزارش «نبض فناوری» ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۶ و ۷ بهمن ماه جاری به صورت مجازی و با شعار "دانشگاه فناور در خدمت صلح، سلامت و توسعه" با حضور اندیشمندان، صاحب نظران، محققین، فناوران و صاحبان شرکت­‌های دانش‌­بنیان و فناور در سه محور "فن‌­بازار"، "پنل‌های علمی" و "مسابقات دانشجویی" برگزار خواهد شد.

این همایش در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و به منظور تحقق اهداف و اجرای ماموریت­‌های محول شده در زمینه جهش تولید در نظام تولید محصولات، فراورده‌­ها و خدمات فناورانه مورد نیاز بازار سلامت کشور، از سوی دبیرخانه دائمی همایش و فن بازاری ملی سلامت، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمان تهران و با مشارکت دانشگاه‌­ها و شرکت‌­های دانش بنیان برگزار می‌شود.

در بخش پنل­‌های این رویداد، تعداد ۱۰ نشست علمی به صورت مجازی و با حضور اساتید، خبرگان، صاحب ­نظران و متخصصین مختلف در زمینه­‌های مختلف دانش و فناوری‌های نوین، با تاکید بر موضوع همه­‌گیری کووید-۱۹ برگزار می‌­شود.

در بخش فن­ بازار مجازی ملی سلامت این رویداد، بیش از ۲۵۰ شرکت دانش ­بنیان و فناور از سراسر کشور و همچنین مراکز رشد و هسته‌­های دانشجویی فناور با برپایی غرفه‌­های مجازی، محصولات، فراورده­‌ها و خدمات فناورانه خود را ارائه خواهند داد.

یکی از مهمترین اهداف برگزارکنندگان ششمین فن­ بازار ملی سلامت، معرفی و عرضه محصولات، فراورده­‌ها و خدمات فناورانه مورد نیاز بیمارستان‌­ها، آزمایشگاه‌­ها و مراکز تحقیقاتی و سایر مراکز ارائه کننده خدمات سلامت توسط شرکت‌­ها و صنایع دانش‌­بنیان و فناور است.

انتظار می‌­رود برپایی این فن ­بازاز بتواند از طریق فراهم آوردن فرصت­‌های لازم برای آشنایی خریداران با محصولات، فراورده‌­ها و خدمات ارائه شده توسط غرفه­ داران و همچنین اعمال سیاست‌­های حمایتی­ از تولید کنندگان و خریداران، گام موثری را در جهت تامین نیازهای جامعه سلامت کشور بردارد.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی