کد خبر: ۱۳۹۲۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

معرفی تنها تبلت قلمی قابل استفاده در کروم بوک

تبلت قلمی معرفی شده توسط شرکت وکوم اولین مورد قابل استفاده و سازگار با کروم بوک است.

معرفی تنها تبلت قلمی قابل استفاده در کروم بوک

به گزارش «نبض فناوری»، اکنون کاربران کروم بوک گزینه دیگری برای نقاشی کردن یا نوشتن روی صفحه خود دارند. تبلت قلمی معرفی شده توسط وکوم « One by Wacom pen tablet » کاملاً با دستگاه های سیستم عامل کروم سازگار است.

 کروم بوک های انتخابی مانند«Lenovo Chromebook Duet»و«Samsung Galaxy Chromebook2» دارای نمایشگرهایی هستند که با قلم های«(Universal Stylus Initiation (USI» کار می کنند. پشتیبانی از تبلت سطح ابتدایی وکوم به دانش آموزان، معلمان و هنرمندان دیجیتال تازه کار امکان دسترسی به قلم را بدون توجه به صفحه نمایش کروم بوک به آنها می دهد.

تبلت 60 دلاری One by Wacom، ترکیب قلم و تبلت است که از طریق پورت USB-A به کروم بوک شما متصل می شود. این خودکار 2048 سطح فشار دارد و فاقد باتری است بنابراین دیگر نگران شارژ آن نباشید. قلم نیز در صورت گم شدن قابل تعویض است.

سال گذشته رشد چشمگیری در بازار کروم بوک به ویژه برای آموزش و استفاده تجاری به وجود آمد. چندین مدل جدید نیزدر نمایشگاه CES2021 معرفی شد.

 گوگل به طور مرتب قابلیت های جدیدی را به سیستم عامل کروم خود اضافه می کند؛ سیستم عاملی که از کروم بوک و تبلت پشتیبانی می کند و احتمالاً کاربران جدیدی را به این دسته وارد می کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی