کد خبر: ۱۴۰۱۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

نحوه ترکیب فایل های PDF چگونه است+آموزش مرحله به مرحله

PDFتقریباً در همه قسمت های اینترنت به عنوان سندی رسمی دیده می شود و ما گاهی اوقات نیاز به تبدیل، ترکیب یا ویرایش آنها داریم؛ اما این قالب ها هنگام کار با سیستم عامل های مختلف چالش برانگیز هستند.

نحوه ترکیب فایل های PDF

به گزارش «نبض فناوری»، در ادامه مراحل استفاده از ویندوز و سیستم عامل Mac را برای ترکیب فایلهای PDF توضیح خواهیم داد. روش زیر از Adobe Acrobat Pro DC (بهترین ویرایشگر PDF که می توانید بارگیری کنید) استفاده می کند.

مرحله 1: نسخه آزمایشی رایگان Adobe Acrobat Pro DC را بارگیری و نصب کنید.

مرحله 2: پس از نصب، نرم افزار را باز کرده و روی تب Tools در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.

نحوه ترکیب فایل های PDF

مرحله 3: روی دکمه Combine Files کلیک کنید.

مرحله 4: روی دکمه آبی Add Files کلیک و اسناد PDF مورد نظر جهت ترکیب را انتخاب کنید. توجه داشته باشیم که این روش برای بسیاری از پرونده ها (نه فقط PDF ) عمل می کند.

نحوه ترکیب فایل های PDF

مرحله 5: با انتخاب PDF، روی Combine Files کلیک کنید.

مرحله 6: اکنون PDF شما را در یک فایل ادغام کرده است. حال آن را در مکان جدید ذخیره کنید، این کار را می توانید با کلیک روی File و سپس Save As و سپس انتخاب نام و مکان برای پرونده جدید انجام دهید.

نحوه ترکیب فایل های PDF

اگر دوست ندارید از نرم افزار Adobe استفاده کنید گزینه های دیگری وجود دارد که برای Windows در نظر گرفته شده اند. گزینه دیگر Perfect PDF Combine است.

روش MacOS

آخرین نسخه های MacOS Mojave و Catalina به لطف MacOS Finder ترکیب PDF ها را بدون دردسر انجام می دهد. Finder جدید پیش نمایش فایل شما را نشان می دهد و یک منوی زمینه ای در کنار آن اضافه می کند و به کاربران Mac امکان انجام چندین عمل سریع را می دهد. یکی از این اقدامات توانایی ایجاد PDF است.

مرحله 1: Finder را باز و تمام فایل های PDF مورد نظر خود را ترکیب کنید.

نحوه ترکیب فایل های PDF

مرحله 2: هنگامی که پرونده های ترکیبی را انتخاب کردید، پنجره Finder دکمه ایجاد PDF در زیر فایل ها را پیش نمایش می کند. آن را انتخاب و PDF جدید برای شما ایجاد می کند.

مرحله 3: سپس می توانید فایل تازه ایجاد شده را با Preview باز کنید. با کشیدن و رها کردن تصاویر کوچک صفحه در سمت چپ، ترتیب صفحه می تواند تغییر کند. در صورت لزوم می توانید صفحات را حاشیه نویسی یا چرخش دهید.

نحوه ترکیب فایل های PDF

مرحله 4: پس از اتمام، فایل تازه ادغام شده را تغییر نام دهید. برای این کار File> Rename را انتخاب کنید.

روش وب

تعداد زیادی ابزار رایگان تحت وب وجود دارد که به شما امکان می دهد فایل های PDF را ادغام کنید. در زیر محبوب ترین ابزار برای ادغام فایل های PDF آورده شده است.

نحوه ترکیب فایل های PDF

PDF Merge: این برنامه را باز کنید و یک پنجره ساده با نوارهایی برای کشیدن و رها کردن چندین فایل PDF مشاهده خواهید کرد. این نرم افزار گزینه ساده Merge Files را برای ترکیب آنها فراهم می کند. با این حال ، توجه داشته باشید که این سرویس فقط برای کار کردن با فایل های کمتر از 5 مگابایت رایگان است.

PDF Joiner: این برنامه برای تغییر قالب فایل ایده آل است. البته می توانید PDF ها را با این ابزار ترکیب کنید. اما همچنین می توانید سند نهایی خود را به یک فایل متنی یا JPG (یا بالعکس) تبدیل کنید. تنها محدودیت این نرم افزار کار همزمان با 20 فایل است.

Smallpdf: بارگیری مستقیم فایلها از Dropbox یا Google Drive آسان است. به لطف این نرم افزار می توانید PDF جدید خود را هنگام ساخت پیش نمایش کنید. تنها محدودیت اندازه 50 مگابایت دارید.

برچسب ها: فایل Mac PDF پی دی اف
ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی