کد خبر: ۱۴۸۹۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶

انتشار جزئیات جدید در مورد آیفون13 پرو+فیلم

شرکت اپل بخاطر عدم قرار دادن شارژر در جعبه آیفون 12 مورد انتقاد قرار گرفته بود؛ حال اگر آیفون 13 کابل شارژ هم نداشته باشد چه می کنید؟ خبرها نشان داده که امسال حداقل یک مدل آیفون 13 پرو بدون پورت وجود دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، احتمالاً آیفون 13 پرو بدون پورت از طریق MagSafe شارژ می شود که هر گونه رویای پشتیبانی از USB-C را برای پرچمدار اپل از بین می برد. همچنین برخی گزارش ها مبنی بر افزودن سنسور Touch ID به نمایشگر برای آیفون 13 را مشاهده کرده ایم. اکنون فیلم مفهومی جدید منتشر شده این شایعات و موارد دیگر را قوت می بخشد.

این ویدئوی جذاب 1 دقیقه ای ساخته شده توسط Hacker 34 موارد ارتقا یافته این گوشی را نشان می دهد. این ویدیو با نرخ تازه سازی صفحه نمایش آیفون 13 پرو تا بالاتر از 120 هرتز آغاز می شود. به گزارش نبض فناوری اپل در این مورد از رقبا عقبتر بوده است.

دوربین جلو f / 1.5 سریعتر برای ضبط ویدئو تعبیه شده ( دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و لنز تله فوتو 7-element با همان وضوح 12 مگاپیکسلی) است.

نسخه بالاتر این آیفون 13 مجهز به سنسور Touch ID است که در قسمت پایین نمایشگر تعبیه شده است. Face ID نیز در آن وجود دارد.

ناچ در این طراحی وجود دارد؛ اما کوچکتر می شود. بنابراین هنوز دوربین مادون قرمز، پروژکتور نقطه ها وflood illuminator را در فضای کوچکتر خواهید داشت.

انتشار جزئیات جدید در مورد آیفون13 پرو+فیلم

تأمین انرژی همه این ها توسط تراشه A15 Bionic اپل است که 15 میلیارد ترانزیستور را پک می کند و موتور عصبی 50درصد سریعتر خود را به رخ می کشد.

در حالی که قسمت پشت آیفون 13 پرو در این ویدئو شبیه به آیفون 12 پرو فعلی به نظر می رسد، این فیلم ویژگی جدیدی به نام PowerDrop را نشان داده که این امکان را می دهد تا دستگاه های دیگر را با قرار دادن در پشت تلفن شارژ کنید. بنابراین می توانید AirPods Pro خود را با آیفون 13 شارژ کنید. به گزارش نبض فناوری با این حال، گزارش اخیر می گوید که اپل از اضافه کردن شارژ بیسیم معکوس به آیفون های سال جاری عقب نشینی کرده است.

انتشار جزئیات جدید در مورد آیفون13 پرو+فیلم

این ویدئو هیچ پورتی را در پایین iPhone 13 Pro به نمایش نگذاشته است و تنها دو مجموعه سوراخ برای بلندگوها دیده می شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی