کد خبر: ۱۴۹۸۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸

طرفداران گوشی تاشو اپل به گوش باشند

اگر به دنبال گوشی های تاشوی اپل هستید؛ سال 2023 را در تقویم خود ثبت کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، مینگ-چی کو که تحلیلگر محصولات اپل است؛ اعلام کرده که این شرکت اولین گوشی تاشو 8 اینچی خود را در سال 2023 عرضه خواهد کرد.

ارائه آیفون تاشو که در صورت عدم پیشرفت نرم افزاری ممکن است به تأخیر بیفتد و یا حتی لغو شود؛ صفحه نمایش 7.5 تا 8 اینچی را پیشنهاد خواهد داد. این نشان می دهد که به جای رقیب Galaxy Z Flip، به رقیب Galaxy Z Fold تبدیل خواهد شد.

گزارش مینگ-چی کو گزارش های جداگانه ای از بلومبرگ و The Elec را دنبال می کند. مورد اول جدول زمانی را ارائه نمی دهد و پیشنهاد می کند که اپل هنوز در مراحل اولیه توسعه است، در حالی که دومی اشاره به انتشار اولیه در سال 2024 دارد. در مورد ویژگی ها، اخیراً پشتیبانی از Apple Pencil شایعه شده است.

طرفداران گوشی تاشو اپل به گوش باشند

آیفون 11 پرفروش ترین تلفن هوشمند سال 2020 بود. این گوشی باید امسال و پس از آن نیز فروش خوبی داشته باشد، اما مینگ-چی کو انتظار دارد در اواخر سال 2022 اپل تولید این مدل را متوقف کند.

پیش بینی می شود چند ماه بعد، در نیمه اول سال 2023 اپل جایگزینی با طراحی مشابه، Face ID و اتصال 5G را معرفی کند. کو پیش بینی می کند که این مدل زیر 600 دلار به فروش برسد؛ این می تواند نسل آینده آیفون SE Plus باشد که برای جایگزینی مدل پیش بینی شده در سال جاری طراحی شده است.

برچسب ها: اپل گوشی تاشو فولد
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی