کد خبر: ۱۴۹۲۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

رشد باورنکردنی آمار نصب جهانی iOS ۱۴

طبق آمار رسمی صفحات وب متمرکز بر توسعه محصولات اپل، iOS ۱۴ تعداد نصب بسیار بالایی داشته است.

رشد باورنکردنی آمار نصب جهانی iOS ۱۴

به گزارش «نبض فناوری»، احتمالاً حدود چهار ماه با انتشار رسمی اولین نسخه بتا توسعه دهنده برای نسخه بزرگ بعدی سیستم عامل iOS فاصله داریم. بیش از سه ماه طول نمی‌کشد تا غول فناوری مستقر در کوپرتینو، موارد پایدار iOS ۱۵ را به لیست نسبتاً طولانی گوشی‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، ارائه دهد. این بدان معناست که این شرکت هنوز وقت زیادی برای کار با سیستم عامل iOS ۱۴ دارد تا قبل از اینکه به ناچار به شروع به کند شدن کند.

آمار نصب جهانی iOS ۱۴

با این حال به طور کاملاً باورنکردنی، طبق آخرین آمار رسمی منتشر شده در صفحات وب متمرکز بر توسعه اپل، جدیدترین سیستم عامل ساخته شده در حال حاضر بر روی ۸۶ درصد از کل دستگاه‌های معرفی شده در چهار سال گذشته و همچنین ۸۰ درصد از کل آمار جهانی نصب شده است.

این آمار خیره کننده در ۲۴ فوریه توسط اپ استور محاسبه شده و به ترتیب از ۸۱ و ۷۲ درصد در ۱۵ دسامبر سال ۲۰۲۰ تا نقطه کنونی افزایش یافته‌اند. البته ممکن است در طول چند ماه این آمار پیشرفت خیلی چشمگیری را نشان ندهد، اما باید بدانید که iOS ۱۴ سه ماه قبل از تاریخ آمار ما شروع فوق العاده‌ای داشت و در سپتامبر تا دسامبر سال گذشته میزان ورودی باورنکردنی را ثبت کرد.

رشد باورنکردنی آمار نصب جهانی iOS ۱۴

آمار iOS ۱۳ در مدت سال گذشته که به سختی در ۷۷ درصد چهار ساله و ۷۰ درصد کل بود، در ژوئن ۲۰۲۰ به ترتیب به ۹۲ و ۸۱ درصد رسید. این بدان معنی است که iOS ۱۴ می‌تواند تا زمانی که iOS ۱۵ منتشر شود به راحتی از دو عدد اخیرش فراتر رود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی