کد خبر: ۱۵۴۴۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰

مشخصات جدید گوشی Realme X9 Pro + عکس

مشخصات Realme X9 Pro اوایل این ماه اعلام شد و انتظار می رود این گوشی به عنوان یک پرچمدار تصویربرداری به بازار عرضه شود.

به گزارش «نبض فناوری»، در اوایل سال جاری، شرکت Realme اطلاعاتی در مورد گوشی جدید این شرکت به نام Realme X9 Pro را به اشتراک گذاشت و نشان داد که این تلفن همراه یک پرچمدار ارزان قیمت جدید است که برای راه اندازی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.

مشخصات جدید گوشی Realme X9 Pro + عکس

در آخر هفته گذشته TENAA لیست جدیدی از تلفن همراه جدید Realme با شماره مدل RMX3116 منتشر کرد. این دستگاه با عنوان Realme X9 Pro / GT Neo دارای صفحه نمایش منحنی ۶.۵۵ اینچی، باتری دو سلولی ۴۴۰۰ میلی آمپری، ابعاد ۱۵۹.۹ x ۷۳.۴، ۷. ۷.۸ میلی متر و شارژ سریع ۶۵ وات است. طبق گمانه زنی‌های قبلی، این گوشی Realme با تراشه Dimensity 1200 روانه بازار می‌شود و به تازگی تصاویر جدیدی از این تلفن آینده، در اینترنت منتشر شده است.

مشخصات جدید گوشی Realme X9 Pro + عکس

پشتی سیمانی جدید

قسمت پشت این تلفن دارای روکش بافتی سیمانی مانند است. احتمالاً انواع دیگری نیز وجود دارد که از جنس‌های رایج تری مانند شیشه استفاده می‌کنند. آنطور که از تصاویر مشخص است انحنای صفحه نمایش و تنظیم دوربین سه گانه در قسمت پشت هستند، در حالی که در پایین اسلات سیم کارت، پورت USB-C و بلندگو قرار دارد.

مشخصات جدید گوشی Realme X9 Pro + عکس

طبق معمول، ما در جستجوی سرنخ‌های بیشتری پیرامون پرچمدار آینده Realme با پشتیبانی Dimensity خواهیم بود. هیچ جک هدفونی روی گوشی وجود ندارد، اما Realme X9 Pro دارای یک بلندگوی در قسمت پایین است. از ویژگی‌های اضافی دیگر می‌توان به Android 11 با Realme UI 2.0، اسکنر اثر انگشت نوری در صفحه نمایش و بریدگی اشاره کرد.

مشخصات جدید گوشی Realme X9 Pro + عکس

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی